اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

حذف عنوان فراگیر از مدارک دانشگاه پیام نور

حذف عنوان فراگیر از مدارک

حذف عنوان فراگیر از مدارک - دانشگاه پیام نور
حذف عنوان فراگیر از مدارک – دانشگاه پیام نور

حذف عنوان فراگیر از مدارک پیام نور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور گفت: عنوان فراگیر از مدارک دانشگاه پیام نور حذف شده است و یک مدرک به تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور داده می‌شود که این مدرک ارزش بین‌المللی دارد.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: دانشگاه پیام نور به دو صورت آزمون سراسری و فراگیر دانشجو پذیرش می‌کند.
وی با تأکید بر این‌که دانشگاه پیام نور استاد محور نیست و دانشجو محور است، افزود: سوالات دانشگاه پیام نور تستی و کشوری است و دانشجویی که اطلاعات کم و محدودی دارد، نمی‌تواند پاسخگوی سوالات باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اختصاص 10 میلیارد تومان برای تجهیز دانشگاه پیام نور، گفت: امسال 20 میلیارد تومان نیز برای مسائل فرهنگی دانشگاه پیام نور درنظر گرفته می‌شود که این میزان اعتبار نسبت به سال‌های گذشته بسیار زیاد است.

 محمد حسینی رئیس دانشگاه پیام نور به دو صورت آزمون سراسری و فراگیر دانشجو پذیرش می‌کند. وی با تأکید بر این‌که دانشگاه پیام نور استاد محور نیست و دانشجو محور است، افزود: سوالات دانشگاه پیام نور تستی و کشوری است و دانشجویی که اطلاعات کم و محدودی دارد، نمی‌تواند پاسخگوی سوالات باشد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

منبع : دانشگاه پیام نور


تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *