اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

منصوبات اعضای هیأت امنای پیام نور | تمدید انتخاب واحد تابستان

منصوبات اعضای هیأت امنای پیام نور

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعضای جدید هیأت امنای دانشگاه پیام نور منصوب شدند که در این میان فرجی دانا برای دو وزیر ورزش و کار حکم صادر کرده است.

ابوالفضل فراهانی – رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره، گفت:​ با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محمود گودرزی – وزیر ورزش و جوانان، علی ربیعی – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نصرت اله ضرغام – رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران کشور، محمد میرمحمدی – نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، حسن ظهور – دبیر فرهنگستان علوم و احمد میرشکرایی – استاد دانشگاه به عنوان اعضای هیأت امنای دانشگاه پیام نور منصوب شدند.

وی ادامه داد: وزیر علوم، رئیس هیأت امنا است و رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان دبیر هیأت امنا معرفی شد.به گفته رئیس دانشگاه پیام نور، نخستین جلسه اعضای هیأت امنا هفته آینده برگزار می شود.

منصوبات اعضای هیأت امنای پیام نور
منصوبات اعضای هیأت امنای پیام نور

مهلت یکروزه برای انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور

براساس اعلام دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 93 پیام نور به مدت یک روز یعنی روز یکشنبه 29 تیرماه تمدید شده است.
مطابق با آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است دانشجویانی که به هر علت نتوانسته اند در موعد مقرر انتخاب واحد نمایند می توانند با مراجعه حضوری به مرکز آموزش خود از طریق کاربر استان ، مرکز ، واحد نسبت به انتخاب واحد دوره تابستانی اقدام نمایند.
بنابراین امکان انتخاب واحد توسط دانشجو وجود ندارد و فقط با مراجعه حضوری می توانید نسبت به انتخاب واحد تابستان اقدام کنید
دانشگاه پیام نور توضیح بیشتری در این رابطه نداده است.

مهلت انتخاب واحد ترم تابستان 93 پیام نور طبق اعلام سازمان مرکزی  یک شنبه 29 تیرماه 1393 فقط به مدت 1 روز فعال خواهد شد.

پیش از این نیز مهلت انتخاب واحد ترم تابستان 93 دانشجویان انشگاه پیام نور تا تاریخ 24 تیرماه تمدید شده بود که سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برای دانشجویانی که به هر علت نتوانسته اند در موعد مقرر انتخاب واحد نمایند ، فقط در روز یک شنبه 29 تیرماه 1393 فعال خواهد شد.

نکته بسیار مهم : دانشجویانی که قصد انتخاب واحد در تاریخ اعلام شده را دارند باید حتما به صورت حضوری با مراجعه به مرکز آموزش خود از طریق کاربراستان/مرکز/واحد نسبت به انتخاب واحد دوره تابستانی اقدام نمایند.

اطلاعیه مهم در مورد ارائه نشدن برخی دروس در مراکز پیام نور :

بعضی از مراکز و واحدها ممکن است برخی از دروس بخشنامه را ارائه ندهند. برخی ممکن است هیچکدام را ارائه نداده! و اصلا مجری انتخاب واحد تابستانی نشوند( 99 درصد مراکز مجری انتخاب واحد تابستانی هستند).

ارائه دروس در ترم تابستان کاملا استانی و در اختیار رییس استان و روسای مراکز و واحدها و مسوولین آموزش مربوطه میباشد. می توانید به مرکزتان درخواست ارائه درسی را طبق بخشنامه بدهید تا اگر موافقت شد ارائه دهند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *