اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

افزایش 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور سمنان

افزایش 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور سمنان

افزایش 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور سمنان : شورای گسترش آموزش عالی در جلسه مورخ 21/4/93 خود با ایجاد دو رشته کارشناسی ارشد، رشته روان شناسی تربیتی در پیام نور مرکز سمنان و رشته زبان و ادبیات فارسی در پیام نور مرکز گرمسار، موافقت قطعی به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان سمنان، دکتر یوردخانی، رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان در این خصوص افزود: با اضافه شدن این دو رشته، تعداد رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان سمنان به 16 رشته محل می رسد که شامل رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی، مدیریت ورزشی-مدیریت راهبردی در سازمانهای ورزشی، مدیریت ورزشی-مدیریت رویدادهای ورزشی، مدیریت دولتی – مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازرگانی (بازرگانی بین الملل)، مدیریت بازرگانی (بازاریابی)، مدیریت اجرایی، مدیریت اجرایی (بازاریابی و صادرات)، مدیریت اجرایی ( استراتژیک )، زبان و ادبیات فارسی در پیام نور مرکز گرمسار و رشته های رشته زبان و ادبیات فارسی، مهندسی مواد با گرایش مهندسی شناسایی و انتخاب مواد مهندسی و ریاضی محض- جبر و روان شناسی تربیتی در پیام نور مرکز سمنان، رشته زمین شناسی در پیام نور مرکز دامغان و رشته ریاضی محض با گرایش جبر در پیام نور مرکز شاهرود می باشد.

افزایش 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور سمنان
افزایش 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور سمنان

دکتر یوردخانی گفت با توجه به وجود پتانسیل ها و امکانات در مراکز استان پی گیری اخذ مجوز برای افزایش رشته از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد در حال انجام می باشد و در ادامه بیان نمود: در حال حاضر 13 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای این دانشگاه در حال تحصیل می باشند که از این تعداد هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

همچنین دانشگاه پیام نور در استان های فارس و آذربایجان غربی و خوزستان افزایش رشته هایی داشته است

پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه مقاطع کارشناسی ارشد و در دانشگاه پیام نور شیراز و همچنین برخی از شهرهای بزرگ فارس وجود دارد که در این راستا با تلاش مسئولین دانشگاه پیام نور کشور و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، شمار رشته های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهرهای فارس به 31 رشته افزایش یافت. همچنین در مقطع دکتری نیز در سه رشته فیزیک، شیمی و ریاضی در شیراز پذیرش آغاز شده است.
وی در خصوص رشته های جدید ایجاد شده نیز اظهارداشت: با پیگیری های صورت گرفته، وزارت علوم اخیراَ با راه اندازی رشته های مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) در مرکز شیرازالهیات (علوم قرآن وحدیث) درفسا و رشته آب و هواشناسی (آب و هواشناسی کاربردی) درمرکز اوز موافقت کرده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین یادآور شد: درخواست راه اندازی چندین رشته دیگر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در شورای گسترش وزارت علوم در حال اقدام است که امیدواریم پس از طی شدن مراحل مربوطه این رشته ها نیز بزودی در مراکز و واحدهای استان فارس دایر شود.

همچنین در مهر ماه سال گذشته نیز رشته هایی به ارشد اضافه شده بود :

ایجاد رشته های تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور

۶ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از ایجاد ۶ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز واحدهای این دانشگاه در استان خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تصریح کرد: در آزمون 29 آذرماه 1392 دانشگاه پیام نور در این رشته ها از داوطلبین بصورت پذیرش شد .

ایجاد دو رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور استان خوزستان

رییس دانشگاه پیام‌نور خوزستان از پذیرش دانشجو در دو رشته جدید مقطع کارشناسی‌ ارشد در واحد اهواز از مهرماه امسال خبرداد و گفت: با اخذ مجوز رشته‌های جدید امسال پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد، از طریق فراگیر و ، در هشت رشته‌ محل انجام می‌شود.

با اشاره به اخذ مجوز رشته‌های شیمی‌آلی و علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی‌ارشد به‌ ترتیب در واحدهای اهواز و سوسنگرد، اظهارداشت: امسال پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ محل‌های ادبیات در (واحد رامهرمز)، ادبیات در (واحد خرمشهر)، ادبیات، فیزیک، علوم قرآن و حدیث، جغرافیا و شیمی‌آلی در (واحد اهواز) و علوم‌ قرآن و حدیث در (واحد سوسنگرد) انجام شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *