اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

5 درصد از افزایش تعرفه پیامک اپراتورها در جیب دانشگاه پیام نور

5 درصد از افزایش تعرفه پیامک اپراتورها در جیب دانشگاه پیام نور

بهای هر پیامک تلفن همراه از اول فروردین سال 94 ده ریال اضافه شده است – 5 درصد از افزایش تعرفه پیامک در جیب دانشگاه پیام نور

نرخ پیامک از اول فروردین 1394 طبق قانون بودجه سال 94 معادل یک تومان افزایش یافته است تا درآمد حاصل از آن در بخش‌های جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور، حق بیمه تأمین اجتماعی بسیجیان معسر، سازمان بیمه سلامت ایران، دانشگاه پیام نور، سازمان پزشکی قانونی و سازمان انتقال خون ایران با اهداف و درصدهای مشخص هزینه شود.

5 درصد از افزایش تعرفه پیامک اپراتورها در جیب دانشگاه پیام نور
5 درصد از افزایش تعرفه پیامک اپراتورها در جیب دانشگاه پیام نور

تصویب این بند الحاقی که در اسفند ماه 93 صورت گرفت، مخالفت‌های بسیاری را از سوی جامعه مخابراتی کشور به همراه داشت زیرا غالب کارشناسان معتقدند در شرایطی که ابزارهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت گوی سبقت را از سرویس‌های قدیمی پیامک ربوده‌اند، باید با کاهش هزینه‌ها راهی برای جبران درآمدهای کشور یافت.

براساس این مصوبه از این درآمدها 35 درصد به هلال احمر، 20 درصد به کمیته امداد ، 20 درصد به بهزیستی ، 5 درصد برای تحت پوشش قرار دادن 50 درصد حق بیمه تأمین اجتماعی بسیجیان معسر ، 5 درصد سازمان بیمه سلامت ایران ، 5 درصد دانشگاه پیام نور ، 5 درصد پزشکی قانونی و 5 درصد انتقال خون اختصاص می‌یابد.

اما درقانون بودجه نه تنها توجهی به این موضوع و راهکاری برای برون رفت از این وضعیت نشده، بلکه نرخ پیام کوتاه (پیامک) یک تومان افزایش یافته است؛ به عبارتی شاید بتوان اینگونه تفسیر کرد که خودمان عاملی برای رونق بسترهای ارتباطی اینترنتی شدیم.

با این حال، ایام نوروز همواره فرصتی برای رقابت اپراتورها جهت ارائه خدمات متنوع به مردم و از طرفی کسب سود معقول بوده است؛ لذا عید امسال هم اپراتورای اول و دوم ارتباطی شرایطی را در نظر گرفته‌اند تا رفاه حال ارتباطی را به ارمغان آورند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *