اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

ارائه خدمات به دانشجویان پیام نور تسریع می شود

ارائه خدمات به دانشجویان پیام نور تسریع می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: با تغییر روند و بهبود عملکردها، ارائه خدمات به دانشجویان تسریع می شود.

دکتر عبدالرسول قرائتی افزود: اولویت اصلی دانشگاه پیام نور در سال آینده ادامه روند توسعه فعالیت های کیفی دانشگاه در حوزه های آموزشی وپژوهشی به همراه افزایش رضایتمندی دانشجویان است.

ارائه خدمات به دانشجویان پیام نور تسریع می شود
ارائه خدمات به دانشجویان پیام نور تسریع می شود

وی اضافه کرد: علیرغم سیستم آموزشی پویا و استاندارد دانشگاه پیام نور که به عنوان یکی از سیستم های آموزشی مطرح در دنیا قلمداد می شود، اما متاسفانه دانشگاه پیام نور مورد بی مهری و کم لطفی برخی افراد قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور فرصت مناسبی برای تحصیل مشتاقان تحصیل خصوصاً در مناطق محروم را فراهم ساخته است.

ریاست دانشگاه پیام نور استان فارس، بار علمی و سطح سواد فارغ التحصیلان این دانشگاه را بالاتر از سایر دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: علاوه برقبولی حدود دو سوم فارغ التحصیلان کارشناسی این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی، بخش اعظمی از پذیرفته شدگان در آزمون های وکالت و استخدامی نیز از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

قرائتی تصریح کرد: سیستم آموزشی دانشجو محور،کتاب محور و امتحانات استاندارد و هماهنگ موجب شده است دانشجو برای فارغ التحصیل نیاز به تلاش بیشتری داشته باشد.

وی یادآور شد: در دانشگاه پیام نور کلاس آموزشی برگزار می شود که رویکرد آن رفع اشکال به جای تدریس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهارداشت: در سال جدید نیازمند تحول و تغییر کاری هستیم. اگر چه استان فارس در حوزه های مختلف در بین استانها از جایگاه برتر برخوردار است اما نباید به وضع موجود قانع شد.

ریاست دانشگاه پیام نور استان فارس، بر تفویض اختیارات به مراکز وواحدها، الکترونیکی کردن امور، نظم کاری و خارج شدن از روزمرگی  تاکید کرد و اظهارداشت: برای توسعه خدمات و افزایش رضایتمندی دانشجویان و کارکنان باید برنامه ریزی مناسبت داشت و طبق برنامه سالانه فعالیت نمود.

وی همچنین به اهداف عالیه ریاست دانشگاه در خصوص برنامه آتی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهارداشت: مدیریت هزینه ها وتنوع بخشی به درآمدها ،افزایش رضایتمندی دانشجویان و کارکنان نیز با جدیت در دستور کار دانشگاه پیام نور استان فارس در سال آینده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تغییر روندها و عملکرد بخشهای ستادی دانشگاه برای ارتقای خدمات به دانشجویان اظهار داشت: الکترونیکی شدن فعالیت ها، راه اندازی سامانه های الکترونیکی پرسش وپاسخ،نرم افزارتلفن همراه، پیشخوان خدمات و…از جمله برنامه هایی است که موجب ارتقای رضایتمندی دانشجویان و همکاران را فراهم خواهد ساخت.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *