اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 | ویرایش کد رشته محل های جدید

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 از روز سه شنبه اول اردیبهشت قابل دریافت می باشد

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 : سازمان سنجش و آموزش کشور جزئیات زمان آزمون و نحوه‌ پرینت کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ‌ارشد نوبت پانزدهم دانشگاه پیام‌نور را اعلام کرد همچنین کد رشته محل های جدید جهت ویرایش نیز اعلام گردید

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

 

آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال 94 (نوبت پانزدهم – پذیرش مهرماه 94) صبح روز جمعه 4 اردیبهشت ماه 94 در 101 شهرستان و مراکز استان های مختلف کشور برگزار می ‌شود.

آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد.

کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور در روز سه‌‌شنبه 1 اردیبهشت ماه 93 و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94
کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94

ویرایش کد رشته محل های جدید

بسیار مهم : همچنین داوطلبین می توانند نسبت به ویرایش کد رشته محل های جدید اعلام شده در جدول انتهایی این خبر از طریق وب سایت سازمان سنجش بر اساس رشته ای که ثبت نام کرده اند نیز اقدام نمایند

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه (نوبت پانزدهم) سال 1394

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1394 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه 94/2/1 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته»، و کدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 94/2/4 منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمایند.

2ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: 

1- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند 7) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران (سازمان بسیج مستضعفین)‌و یا وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ 94/2/5 به ارگان مربوطه مراجعه نمایند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروی مسلح جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 4/2/94 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

2- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

3- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون 

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه 94/2/2 و پنجشنبه 94/2/3 صبح از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح جدول شماره 2 می‌باشد.

د‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌ 

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

2- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌  8:30 (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه 94/2/4  آغاز می‌گردد.

3- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

4- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

5- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

ه‍ – کد رشته محل های جدید علاوه بر رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام

با توجه به اینکه تعدادی از کدرشته محل های جدید بعد از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و پایان یافتن مراحل ثبت نام به این سازمان واصل گردید، امکان اطلاع رسانی آنها میسر نشد لذا ضمن اعلام نام و کد رشته‌محل های جدید به شرح جدول شماره 3 به اطلاع می رساند داوطلبان می‌توانند با توجه به رشته ‌امتحانی که در آن ثبت‌نام نموده‌اند نسبت به ویرایش و درج این کد رشته ‌محلها در صورت تمایل در زمان دریافت کارت آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

و – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده 5- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

2- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.

3- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده 6- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (5): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده 7- در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریا ل تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده 8 – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده 9- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده 10- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.

ماده 11- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.

ماده 12- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (6) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه 3/2/94 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفنهای‌ 99-88923595 در میان بگذارند.

جدول شماره 1- شهرستان محل برگزاری آزمون و رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1394
نام استان
شهرستان محل
برگزاری آزمون
شهرستان محل اقامت داوطلبان براساس تقاضانامه ثبت نام
آذربایجان شرقی(10)
تبریز(1012)
آذرشهر (1001)، اسکو (1005)، اهر (1006)، بستان آباد (1009) تبریز (1012) شبستر (1021)، خدا آفرین (1025 )، کلیبر (1026)، ورزقان (1038)، هریس (1040)
مراغه (1028)
بناب (1010)، عجب شیر (1023) مراغه (1028)، ، ملکان (1032)
مرند (1029)
جلفا (1014)، مرند (1029)
میانه (1036)
چاراویماق (1016)، سراب (1017) میانه (1036)، ، هشترود (1041)
آذربایجان غربی (11)
ارومیه (1104)
ارومیه(1104)، اشنویه (1106)
میآندوآب (1138)
بوکان(1109)، تکاب (1115)، شاهین دژ(1129) ، میاندوآب(1138)
خوی (1123)
پلدشت(1111)، چالدران (1117)، چایپاره (1119)، خوی(1123)، سلماس(1127)، شوط(1131)، ماکو (1133)
مهاباد(1135)
مهاباد(1135)، سردشت(1124)، نقده(1140) ، پیرانشهر(1113)
اردبیل (12)
اردبیل (1202)
اردبیل(1202)، خلخال (1211)، سرعین (1201)، کوثر(1213)، مشکین شهر (1219)، نمین(1222)، نیر (1225)
پارس آباد(1208)
بیله سوار (1205)، پارس آباد(1208)، گرمی (1215)
اصفهان (13)
اصفهان (1310)
اصفهان (1310)، خمینی شهر (1317)، فلاورجان (1329)، خور و بیابانک(1340)، نائین (1341)
شاهین شهرومیمه (1322)
برخوار(1312)، شاهین شهر و میمه (1322)،
شهرضا (1324)
سمیرم(1320)، دهاقان(1321)، شهرضا (1324)
کاشان(1332)
آران و بیدگل (1302)، اردستان (1304)، کاشان (1332)، نطنز(1345)
لنجان (1336)
لنجان (1336)، مبارکه (1338)،
نجف آباد (1342)
بوئین و میآندشت (1325)، تیران و کرون (1314)، چادگان (1316)، خوانسار(1318)، فریدون شهر(1327)، فریدن (1326)، گلپایگان(1334)، نجف آباد(1342)
البرز (40)
ساوجبلاغ (4003)
ساوجبلاغ(4003)، طالقان (4005)، نظر آباد (4010)
کرج (4008)
اشتهارد (4007)، فردیس (4012)، کرج (4008)
ایلام (14)
ایلام (1405)
ایلام (1405)، ایوان (1407)، بدره (1408)، سیروان(1414)، چرداول (1415)، مهران (1418)، ملکشاهی (1419)
دهلران(1412)
آبدانان (1403)، دره شهر(1410)، دهلران (1412)
بوشهر (15)
بوشهر (1502)
بوشهر (1502)، تنگستان (1504)، دشتستان(1511)، دشتی(1514)
عسلویه (1519)
عسلویه (1519)
کنگان (1520)
جم (1506)، دیر(1516)، کنگان (1520)
گناوه (1522)
دیلم (1518)، گناوه (1522)
تهران(16)
اسلام شهر(1602)
اسلام شهر (1602)، بهارستان (1610)، رباط کریم(1612)
تهران(1607)
تهران(1607)شمیرانات (1620)
دماوند (1609)
پردیس (1616)، دماوند (1609)، فیروزکوه (1627)
ری(1615)
ری(1615)
شهریار(1624)
شهریار(1624)، قدس (1623)، ملارد(1625)
ورامین(1636)
پاکدشت (1604)، پیشوا (1633)، قرچک (1635)، ورامین(1636)
چهار محال وبختیاری(17)
بروجن(1705)
اردل (1701)، بروجن(1705)، کیار(1713)، لردگان(1717)
شهرکرد(1709)
بن (1706)، سامان (1707)، شهرکرد(1709)، فارسان(1710)، کوهرنگ(1712)
خراسان جنوبی(18)
بیرجند(1802)
خوسف(1801)، بیرجند(1802)، درمیان(1805)، زیرکوه (1813)، سربیشه(1808)، قائنات (1815)، نهبندان(1818)
فردوس (1811)
بشرویه(1810)، سرایان(1807)، طبس(1825)، فردوس (1811)
خراسان رضوی(19)
تربت حیدریه(1922)
باخرز (1908)، بردسکن(1905)، تایباد (1909)، تربت حیدریه(1922)، خلیل آباد(1930)، خواف(1934)، رشتخوار(1940)، زاوه (1920)، کاشمر(1953)، مه ولات(1962)
سبزوار(1945)
جغتای(1923)، جوین(1926)، خوشاب (1941)، داورزن (1942)، سبزوار(1945)
مشهد(1960)
چناران (1928)، درگز(1937)، سرخس(1947) فریمان (1949)، قوچان(1951)، کلات (1955) مشهد(1960) تربت جام (1916)
گناباد(1957)
گناباد(1957)، بجستان (1901)،
نیشابور(1965)
نیشابور(1965)، بینالود(1906)، فیروزه(1912)،
خراسان شمالی(20)
بجنورد (2005)
اسفراین (2002)، بجنورد (2005)، جاجرم (2008)، رازوجرگلان (2003)، شیروان (2011)، فاروج (2013)، مانه و سملقان (2016)، گرمه (2017)
خوزستان(21)
آبادان(2102)
آبادان(2102)، بندرماهشهر(2120)، خرمشهر (2125)، شادگان (2135)
اهواز(2112)
باوی (2110) اهواز(2112)، کارون (2166)، حمیدیه (2111)، دشت آزادگان (2131)، ، هویزه (2151) ،مسجد سلیمان (2146)
دزفول(2129)
اندیکا (2107)، اندیمشک(2109)، دزفول(2129)، شوش (2138)، شوشتر(2140)، گتوند(2142)، لالی(2144)
بهبهان(2124)
بهبهان(2124) ، امیدیه (2104) آغاجاری(2121) ، هندیجان(2150)
رامهرمز (2134)
ایذه(2115)، باغ ملک (2117)، رامشیر (2132)، رامهرمز (2134)، هفتگل (2148)
زنجان(22)
زنجان(2212)
ایجرود (2204)، زنجان (2212)، سلطانیه (2201)، طارم (2214)، ماه نشان (2216)
ابهر(2202)
ابهر (2202)، خدابنده (2208)، خرمدره (2209)
سمنان(23)
سمنان(2304)
سمنان (2304)، مهدی شهر(2313)
شاهرود(2307)
دامغان (2302)، شاهرود(2307)، میامی(2308)
گرمسار(2311)
آرادان (2309)، گرمسار(2311)
ادامه جدول شماره 1- شهرستان محل برگزاری آزمون و رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1394
نام استان
شهرستان محل
برگزاری آزمون
شهرستان محل اقامت داوطلبان براساس تقاضانامه ثبت نام
سیستان و بلوچستان(24)
ایرانشهر(2403)
ایرانشهر (2403)، دلگان(2411)، سراوان(2425)، سرباز(2429)، سیب سوران(2430)، فنوج (2437)، مهرستان (2416)
چابهار(2406)
چابهار (2406)، قصرقند (2438)، کنارک(2433)، نیک شهر(2440)
زابل(2414)
زابل (2414)، زهک(2422)، نیمروز (2446)، هامون (2448)، هیرمند (2435)
زاهدان(2418)
خاش (2408)، زاهدان(2418)، میرجاوه (2419)
فارس(25)
آباده (2501)
آباده(2501)، اقلید(2507)، ‌َبوانات(2509)، ‌خرم‌بید(2516)
جهرم (2515)
جهرم(2515)، زرین دشت (2526)، قیر و کارزین(2546)، فیروزآباد (2543)
شیراز(2536)
ارسنجان (2502)، پاسارگاد (2510)، خرامه(2581)، سپیدان (2528)، کوار(2535)، شیراز(2536)، مرودشت (2565)
لارستان (2558)
خنج (2519)، گراش (2557)، لارستان (2558)
لامرد (2561)
لامرد (2561)، مهر (2571)
فسا(2541)
استهبان (2504)، داراب (2522)، سروستان(2531)، نی­ریز(2576)، فسا(2541)
کازرون (2551)
کازرون (2551) فراشبند(2538)،
ممسنی (2568)
ممسنی (2568) رستم (2524)
قزوین (26)
قزوین(2619)
آبیک (2602)، البرز(2604)، اوج (2606)، بوئین زهرا (2610)، تاکستان (2614)، قزوین(2619)
قم (27)
قم(2704)
قم(2704)
کردستان(28)
بیجار (2807)
بیجار (2807)، دیواندره(2812)
سقز(2817)
بانه(2802)، سقز(2817)
سنندج(2819)
دهگلان(2809)، سنندج(2819)، قروه(2822)، کامیاران(2823)
مریوان(2827)
سروآباد(2814)، مریوان(2827)
کرمان(29)
بم (2908)
فهرج(2907)، بم(2908)، ریگان(2923)، نرماشیر(2909)
جیرفت (2912)
جیرفت(2912)، رودبار جنوب(2921)، عنبرآباد(2932)، قلعه گنج(2934)، فاریاب(2943)، کهنوج(2944)، منوجان(2946)
رفسنجان (2918)
انار(2915)، رفسنجان(2918)، زرند (2924)، شهربابک(2929)،
سیرجان (2927)
ارزوئیه (2901)، رابر (2902)، بافت (2903)، سیرجان(2927)
کرمان (2940)
بردسیر (2905)، راور (2914)، کرمان (2940)، کوهبنان (2942)
کرمانشاه(30)
سرپل ذهاب (3014)
دالاهو (3011)، سرپل ذهاب (3014)، قصرشیرین (3020)، گیلانغرب (3027)
کرمانشاه (3024)
اسلام آباد غرب (3002)، سنقر (3016)، صحنه (3018)، کرمانشاه (3024)، کنگاور(3025)، هرسین (3029)
جوانرود (3009)
جوانرود (3009)، پاوه (3004)، ثلاث­باباجانی(3007)، روانسر (3013)
کهگیلویه وبویراحمد
(31)
بویراحمد(یاسوج) (3103)
بویراحمد (3103)، دنا(3108)
کهگیلویه(دهدشت)
بهمئی(3105)، چرام(3110)، باشت (3115)، گچساران (3116)، لنده (3113)دهدشت
گلستان(32)
گرگان(3217)
آق­قلا(3203)، بندرگز (3205)، گمیشان(3207)، ترکمن (3208)، علی آباد (3212)، کردکوی(3213)، گرگان(3217)
گنبدکاووس(3219)
آزادشهر(3202)، رامیان (3210)، کلاله(3215)، گنبدکاووس(3219)، گالیکش(3222)، مراوتپه(3221)، مینودشت(3223)
گیلان(33)
رشت (3313)
بندرانزلی (3307)، رشت (3313)، رودبار (3319)، شفت (3327)، صومعه سرا (3329)، فومن (3336)،
طوالش (3334)
آستارا (3302)، رضوانشهر (3315)، طوالش (3334) ، ماسال (3343)
لاهیجان (3338)
آستانه اشرفیه (3304)، املش (3306)، رودسر (3323)، سیاهکل (3325)، لاهیجان (3338)، لنگرود (3341)
لرستان(34)
الیگودرز (3405)
ازنا(3402)، الیگودرز(3405)، دورود (3417)
خرم آباد (3413)
بروجرد(3407)، خرم آباد(3413)، دوره (3418)، سلسله (3422)
کوهدشت (3427)
پلدختر (3408)، رومشکان (3424)، کوهدشت(3427)
دلفان (3415)
دلفان (3415)
مازندران(35)
آمل (3503)
آمل (3503)، محمود آباد(3538)، نور(3543
بابل (3509)
بابل(3509)، بابلسر(3512)، فریدونکنار(3532)
رامسر (3523)
تنکابن(3517)، چالوس(3522) ، رامسر(2523)، عباس آباد(3516)، کلاردشت (3521) ، نوشهر(3545)
ساری (3527)
بهشهر (3513)، جویبار(3520)، ساری(3527) سواد کوه شمالی(3529)، سواد کوه(3530)، سیمرغ (3533)، میاندورد (3528)، قائم شهر (3534)، گلوگاه (3536)، نکا(3539)
مرکزی(36)
اراک (3602)
اراک(3602)، آشتیان(3603)، فراهان(3604)، خنداب (3609)، شازند(3617)، کمیجان (3618)
دلیجان (3610)
خمین (3607)، دلیجان (3610)، محلات (3620)
ساوه (3613)
تفرش (3605)، زرندیه (3612)، ساوه (3613)،
هرمزگان(37)
بندرعباس(3709)
بندرعباس(3709)، بشاگرد(3715)، جاسک(3717)، حاجی آباد(3720)، رودان(3726)، سیریک(3728)، میناب(3734)
بندرلنگه(3712)
بستک(3705)، بندرلنگه(3712)، پارسیان(3714)، خمیر(3722) ابوموسی(3702)
قشم (3730)
قشم(3730)
همدان(38)
ملایر(3816)
تویسرکان(3806)، ملایر(3816)، نهاوند(3820)
همدان(3823)
اسدآباد (3801)، بهار (3804)، رزن(3809)، کبودرآهنگ (3812)، فامنین (3822)، همدان (3823)
یزد(39)
یزد(3920)
ابرکوه (3902)، بافق (3907)، بهاباد (3906)، تفت (3908)، خاتم (3910)، صدوق (3913)، مهریز (3917)، یزد (3920)،
اردکان (3905)
اردکان (3905)، میبد (3918)


جدول شماره 2ـ نشانی محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان فراگیر کارشناسی ارشد سال 1394
نام‌ استان‌
شهرستان‌ برگزاری‌ آزمون‌ و تشکیل باجه رفع نقص
نام مرکز دانشگاهی
آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون حوزه خواهران و برادران
آذربایجان شرقی
مرند
دانشگاه پیام نور مرکز مرند
مرند- بالاتر از مهمانسرای جهانگردی-روبروی بیمارستان یکصد تختخوابی-دانشگاه پیام نور مرکز مرند
تبریز
دانشگاه پیام نور مرکز تبریز
تبریز- خبابان مشروطه – نبش سه راهی شهید بهشتی – دانشگاه پیام نور مرکز تبریز
مراغه
دانشگاه پیام نور مرکز مراغه
مراغه – میدان مجلس – جنب انبار هلال احمر – دانشگاه پیام نور مرکز مراغه
میانه
دانشگاه پیام نور مرکز میانه
میانه -خیابان شهیدنیکنامی جنوبی – دانشگاه پیام نور مرکز میانه
آذربایجان غربی
ارومیه
دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه
ارومیه – بلوارشهید باهنر- انتهای خیابان 8 شهریور- اول شهرک ایثار- دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه
میاندوآب
دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب
میاندوآب – انتهای بلوار دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب – ساختمان اداری
خوی
دانشگاه پیام نور مرکز خوی
خوی – بلوار ولی عصر خیابان دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز خوی – ساختمان آموزش اتاق اول
مهاباد
دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد
مهاباد :ابتدای بلوار شهید شهریکندی- دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد – اتاق کامپیوتر
اردبیل
اردبیل
دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل
اردبیل: خیابان دانشگاه،جنب  مجتمع فرهنگی و تفریحی دریاچه شورابیل، دانشگاه پیام­نور مرکز اردبیل
پارس اباد
دانشگاه پیام نور مرکز پارس آباد
پارس آباد – خیابان جهاد – دانشگاه پیام نور مرکز پارس آباد – ساختمان اداری
اصفهان
اصفهان
دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان
اصفهان-خیابان شهیداشرفی­اصفهانی، کهندژ -نبش خیابان نبوی­منش، دانشگاه پیام­نورمرکز اصفهان
شهرضا
دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا
شهرضا -بلوار امام حسین (ع)- جنب پارک شهید بهشتی – دانشگاه پیام نور مرکز شهررضا
لنجان
دانشگاه پیام نور مرکز لنجان
زرین شهر- بلوارتوحید – دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر
شاهین شهر ومیمه
دانشگاه پیام نور شاهین شهر ومیمه
شاهین­شهر: بلوارامام­خمینی،خیابان سعدی جنوبی،انتهای بلوار نور،دانشگاه پیام­نور مرکز شاهین شهرومیمه
 کاشان
دانشگاه پیام نور مرکز کاشان
کاشان: بلوار امام رضا – خیابان پیام – دانشگاه پیام نور مرکزکاشان
 نجف آباد
دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد
نجف آباد – بلوار طالقانی – جنب پارک دریاچه – دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد
البرز
هشتگرد
دانشگاه پیام نور مرکز هشتگرد
هشتگرد- بلوار آیت الله خامنه ای- ساختمان اداری دانشگاه پیام نور مرکز هشتگرد
کرج
دانشگاه پیام نور مرکز کرج
کرج:رجایی شهر، بلوار مؤذن، خیابان دانشگاه، دانشگاه پیام نور مرکز کرج،ساختمان مرکزی،اتاق امور دانشجویی
ایلام
ایلام
دانشگاه پیام نور مرکز ایلام
ایلام- بلوار دانشجو – دانشگاه پیام نور مرکز ایلام – واحد امتحانات
دهلران
دانشگاه پیام نور مرکز دهلران
دهلران:بلوار امام حسین (ع)، خیابان معلم، نبش هجرت، دانشگاه پیام نور مرکز دهلران، ساختمان اداری
بوشهر
عسلویه
دانشگاه پیام نور مرکز عسلویه
عسلویه: بلوار سیراف، خیابان فرهنگ، جنب مدیریت کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی عسلویه-ساختمان شماره 1
بوشهر
 دانشگاه پیام نورمرکز بوشهر
بوشهر – بلوار شهید چمران – خیابان غدیر – دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر – ساختمان اداری
کنگان
دانشگاه پیام نور مرکز کنگان
کنگان -بلوار امام خمینی -انتهای خیابان دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز کنگان
گناوه
دانشگاه پیام نور مرکز بندرگناوه
گناوه – بلوار امام علی(ع) – دانشگاه پیام نور مرکز گناوه
تهران
اسلامشهر
دانشگاه پیام نور مرکز اسلامشهر
اسلامشهر- انتهای خیابان امام حسن مجتبی (ع)- سمت چپ- دانشگاه پیام نور مرکزاسلامشهر-طبقه همکف دفتر مدیریت آموزش
ورامین
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین
ورامین: قرچک، میدان امام خمینی (میدان کلانتری سابق)، انتهای بلوار دانشگاه، دانشگاه پیام نور مرکز قرچک ورامین –طبقه همکف ساختمان آموزشی اتاق iT
ری
دانشگاه پیام نور مرکز ری
جاده ورامین: سه­راه­تقی­آباد، خیابان شهیدعرب­خواری، دانشگاه پیام نور مرکز ری، ساختمان شهید چمران
دماوند
دانشگاه پیام نور مرکز دماوند
دماوند- خیابان دانشگاه-جنب میدان بسیج-دانشگاه پیام نورمرکز دماوند- ساختمان شماره1 اداری
شهریار
دانشگاه پیام نور مرکز شهریار
شهریار- بعداز زیرگذر سپاه – شهرک صدف- بلوارتوحید- دانشگاه پیام نور مرکز شهریار
تهران
دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب
حوزه خواهران : تهران: خیابان کریمخان­زند، خیابان استادنجات­اللهی، نبش سپند، دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، ساختمان اداری
دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب
حوزه برادران : تهران: خیابان کریمخان­زند، خیابان استادنجات­اللهی، نبش سپند، دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، ساختمان آموزشی
چهارمحال و بختیاری
بروجن
دانشگاه پیام نور مرکز بروجن
بروجن – بلوار مدرس – دانشگاه پیام نور مرکز بروجن
شهرکرد
دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد
شهرکرد – خیابان فردوسی شمالی – روبروی پارک ملت -دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد
خراسان جنوبی
بیرجند
دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند
بیرجند – خیابان شهید آوینی- دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند-ساختمان شهید شهریاری
فردوس
دانشگاه پیام نور مرکز فردوس
فردوس –بلوار ولی عصر- میدان غدیر – دانشگاه پیام نور مرکز فردوس –ساختمان اداری
خراسان رضوی
تربت حیدریه
دا نشگاه پیام نورمرکز تربت حیدریه
تربت حیدریه -شهرک ولی عصر- دانشگاه پیام نورمرکز تربت حیدریه-اتاق آموزش
مشهد
دانشگاه پیام نورمرکز مشهد
مشهد – بلوارمعلم – معلم 71 – دانشگاه پیام نورمرکز مشهد
سبزوار
دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار
سبزوار-انتهای خیابان دانشگاه-بلوار دکترسیادتی-دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار
گناباد
دانشگاه پیام نور مرکز گناباد
گناباد: انتهای خیابان شهید شوریده-دانشگاه پیام نور مرکز گناباد
نیشابور
دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور
نیشابور: 7 کیلومتری جاده باغرود-ساختمان آموزش-دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور
خراسان شمالی
بجنورد
دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد
بجنورد: کوی دانشگاه خیابان سعدی، دانشگاه پیام­نور مرکز بجنورد، ساختمان شهید محمدزاده اتاق فناوری
خوزستان
آبادان
 دانشگاه پیام نورمرکزآبادان
آبادان – کوی طالقانی (سیکل لین ) – خیابان رازی – جنب اداره پست – دانشگاه پیام نور مرکز آبادان
اهواز
دانشگاه پیام نور مرکز اهواز
اهواز – اتوبان گلستان – انتهای بلوار پردیس – دانشگاه پیام نور مرکز اهواز
رامهرمز
دانشگاه پیام نور مرکز رامهرمز
رامهرمز- میدان دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز رامهرمز
دزفول
 دانشگاه پیام نورمرکزدزفول
دزفول – کیلومتر 3 جاده صفی آباد – دانشگاه پیام نور مرکز دزفول
بهبهان
دانشگاه پیام نور مرکز بهبهان
بهبهان_ابتدای جاده اهواز قدیم-میدان شهید غلامی-دانشگاه پیام نور بهبهان
زنجان
ابهر
دانشگاه پیام نور مرکز ابهر
ابهر – جاده ترانزیت – دانشگاه پیام نور مرکز ابهر
زنجان
دانشگاه پیام نور مرکز زنجان
زنجان: میدان رسل، خیابان امامت  دانشگاه پیام­نور مرکز زنجان ساختمان اداری الغدیر
سمنان
سمنان
دانشگاه پیام نور مرکز سمنان
سمنان – میدان استاندارد – جنب اداره محیط زیست – دانشگاه پیام نور مرکز سمنان
شاهرود
دانشگاه پیام نور مرکز شاهرود
شاهرود – خیابان تهران – جنب دانشگاه علوم قرآنی – دانشگاه پیام نور مرکز شاهرود
گرمسار
دانشگاه پیام نور مرکز گرمسار
گرمسار- راه آهن – دانشگاه پیام نور مرکز گرمسار-دفتر مسئول آموزش

 

جدول شماره 2ـ نشانی محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان فراگیر کارشناسی ارشد سال 1394
نام‌ استان‌
شهرستان‌ برگزاری‌ آزمون‌ و تشکیل باجه رفع نقص
نام مرکز دانشگاهی
آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون حوزه خواهران و برادران
سیستان و بلوچستان
ایرانشهر
دانشگاه پیام نور مرکز ایرانشهر
ایرانشهر: ابتدای جاده بمپور- دانشگاه پیام نور مرکز ایرانشهر
چابهار
دانشگاه پیام نور مرکز چابهار
چابهار- انتهای خیابان امام (ره)- خیابان ظفر جنوبی – دانشگاه پیام نور مرکز چابهار-واحد انفورماتیک
زاهدان
دانشگاه پیام نور مرکززاهدان
زاهدان – ابتدای بزرگ راه خلیج فارس – دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان-واحد انفورماتیک
زابل
دانشگاه پیام نور مرکز زابل
زابل – بلوار دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز زابل-ساختمان اداری-اتاق کاربر ارشد
فارس
آباده
دانشگاه پیام نور مرکز آباده
آباده – بلوار جمهوری اسلامی- دانشگاه پیام نور مرکز آباده – ساختمان آموزش -طبقه دوم
شیراز
دانشگاه شیراز
شیراز- خیابان ساحلی غربی- مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
جهرم
دانشگاه پیام نور مرکز جهرم
جهرم: بلوار آزادگان، کوچه13، دانشگاه پیام نور مرکز جهرم، ساختمان ملاصدرا، طبقه دوم، اتاق 204
لارستان
دانشگاه پیام نور مرکز لارستان
لار: شهر خور-جنب پارک حاشیه ای پردیس -دانشگاه پیام نور مرکزلار
لامرد
دانشگاه پیام نور مرکز لامرد
لامرد: بلوار شهید مطهری، خیابان دانش، دانشگاه پیام نور مرکز لامرد، ساختمان اداری(دولت) طبقه دوم، اتاق 203
کازرون
دانشگاه پیام نور کازرون
کازرون: بلوار دانشگاه –ابتدای جاده دوان-دانشگاه پیام نور مرکز کازرون-ساختمان اداری-طبقه دوم
ممسنی
دانشگاه پیام نور مرکز ممسنی
ممسنی: اسکان عشایر-دانشگاه پیام نور ممسنی
فسا
دانشگاه پیام نور مرکز فسا
فسا: ضلع شرقی پارک آزادی-دانشگاه پیام نور مرکز فسا-ساختمان اداری
قزوین
 قزوین
دانشگاه پیام نور مرکز قزوین
قزوین- خیابان نواب شمالی- فلکه شهید حسن پور-مجتمع ادارات-دانشگاه پیام نور مرکز قزوین
قم
قم
دانشگاه پیام نور مرکز قم
قم – میدان جهاد- میدان امام زاده سیدعلی – 60 متری شهدای پست – دانشگاه پیام نور مرکز قم
کردستان
بیجار
دانشگاه پیام نور مرکز بیجار
بیجار –شهرک آفتاب-خیابان دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز بیجار
سنندج
دانشگاه پیام نور مرکز سنندج
سنندج – شهرک بهاران- فاز 1/17 – خیابان نیما یوشیچ- دانشگاه پیام نور مرکز سنندج
سقز
دانشگاه پیام نور مرکز سقز
سقز – خیابان دانشگاه –شهرک دانشگاه- دانشگاه پیام نور مرکز سقز
مریوان
دانشگاه پیام نور مرکز مریوان
مریوان –سه راه نی-بلوار ورودی شهر- دانشگاه پیام نور مرکز مریوان – خدمات آموزشی
کرمان
سیرجان
دانشگاه پیام نور مرکز سیرجان
سیرجان – بلوار سیدجماالدین اسد آبادی – دانشگاه پیام نور مرکز سیرجان
بم
دانشگاه پیام نور مرکز بم
بم -بزگراه جانبازان -دانشگاه پیام نور مرکز بم
کرمان
دانشگاه پیام نور مرکز کرمان
کرمان- انتهای بلوار جهاد- دانشگاه پیام نور مرکز کرمان – ساختمان شماره 2
جیرفت
دانشگاه پیام نور مرکز جیرفت
جیرفت- خیابان ایستگاه کرمان – خیابان استقلال – دانشگاه پیام نور مرکز جیرفت
رفسنجان
دانشگاه پیام نور مرکزرفسنجان
رفسنجان – ابتدای جاده یزد- دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان – دفتر برنامه ریزی کلاسی
کرمانشاه
کرمانشاه
دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه
کرمانشاه – بزرگراه امام خمینی (ره)- جنب پمپ بنزین شهروند – دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه
سرپل ذهاب
دانشگاه پیام نور مرکز سرپل ذهاب
سرپل ذهاب-انتهای بلوار احمد بن اسحق- دانشگاه پیام نور مرکزسرپل ذهاب
جوانرور
دانشگاه پیام نور مرکز جوانرود
جوانرود-فرهنگیان-فاز 2 روبروی بیمارستان حضرت رسول(ص)دانشگاه پیام نور مرکز جوانرود
کهگیلویه و بویراحمد
بویر احمد
دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج
یاسوج – گلستان 6 – ستاد دانشگاه پیام نور مرکز استان کهگیلولیه وبویراحمد
دهدشت
دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت
دهدشت-جاده سوق-جنب اداره آموزش و پرورش-سایت قدیم دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت
گلستان
گرگان
دانشگاه پیام نور مرکز گرگان
گرگان – انجیراب – جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان – دانشگاه پیام نور مرکز گرگان
گنبد کاووس
دانشگاه پیام نور مرکز گنبد کاووس
گنبد کاووس –خیابان طالقانی-انتهای بلوار دانشجو – دانشگاه پیام نور مرکز گنبد کاووس – اتاق امتحانات
گیلان
تالش
دانشگاه پیام نور مرکز تالش
تالش-کیلومتر5جاده تالش به رضوانشهر، دانشگاه پیام نور مرکز تالش
لاهیجان
دانشگاه پیام نور مرکز لاهیجان
لاهیجان-کیلومتر4 جاده لاهیجان به لنگرود، پل هوایی لیالستان 900 مترداخل­محل، دانشگاه پیام نور مرکز لاهیجان
رشت
دانشگاه پیام نور مرکز رشت
رشت – انتهای خیابان امام خمینی – کوچه دانشگاه پیام نور – دانشگاه پیام نور مرکز رشت
لرستان
الیگودرز
دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز
الیگودرز- انتهای بلوار دانشگاه – میدان دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز
خرم آباد
دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد
خرم آباد:کمالوند،جنب دهکده المپیک،دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد،ساختمان اداری، طبقه همکف، اتاق شماره 1
دلفان
دانشگاه پیام نور مرکز دلفان
دلفان:کیلومتر 2 جاده خرم آباد-دانشگاه پیام نور مرکز دلفان
کوهدشت
دانشگاه پیام نور مرکز کوهدشت
کوهدشت:خیابان مالک اشتر – جنب شهرداری- دانشگاه پیام نور مرکز کوهدشت-ساختمان آموزش طبقه همکف
مازندران
آمل
دانشگاه پیام نورمرکز آمل
آمل:خیابان طالب آملی، دریا 29 کوی تختی، دانشگاه پیام نور مرکز آمل، ساختمان اداری، اتاق رایانه
بابل
دانشگاه پیام نورمرکز بابل
بابل:خیابان قائمشهر، خداداد 17 جنب ایران خودرو،دانشگاه پیام نور مرکز بابل،ساختمان قدیم،طبقه همکف،اتاق 105
رامسر
دانشگاه پیام نور مرکز رامسر
رامسر –سادات شهر-خیابان آیت اله کاشانی –جنب مخابرات- دانشگاه پیام نور مرکز رامسر
ساری
دانشگاه پیام نور مرکز ساری
ساری – خیابان پانزده خرداد – دانشگاه پیام نور مرکز ساری
مرکزی
اراک
دانشگاه پیام نور مرکز اراک
اراک: کمربندی شمالی، حد فاصل کوی الهیه و شرکت برق باختر، دانشگاه پیام نور مرکز اراک، ساختمان امیرکبیر
دلیجان
دانشگاه پیام نور مرکز دلیجان
دلیجان – خیابان دانشگاه – دانشگاه پبام نور مرکز دلیجان
ساوه
دانشگاه پیام نور مرکز ساوه
ساوه – میدان فلسطین – میدان دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز ساوه-ساختمان ریاست
هرمزگان
قشم
دانشگاه پیام نور مرکز بین­الملل قشم
جزیره قشم: 3 کیلومتری اتوبان (قشم-درگهان)، نرسیده به میدان علم­وصنعت،  دانشگاه پیام نور مرکز قشم
بندرلنگه
دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه
بندرلنگه – بلوار جانبازان -جنب شرکت نفت فلات قاره-دانشگاه پیام نور مرکز بندر لنگه
بندرعباس
دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس
بندرعباس – بلوار پاسداران – نرسیده به سه راه جهانیار -دانشگاه پیام نور مرکز بندر عباس
همدان
همدان
دانشگاه پیام نور مرکز همدان
همدان: بلوار بسیج، سه راهی شهرک فرهنگیان، جنب بوستان نماز، دانشگاه پیام نور مرکز همدان، واحد آموزش
ملایر
دانشگاه پیام نور مرکز ملایر
ملایر- میدان انقلاب-بلوار شهید بهشتی – جنب دریاچه کوثر – دانشگاه پیام نور مرکز ملایر
یزد
اردکان
دانشگاه پیام نور مرکز اردکان
اردکان – بلوار ایت ا… خاتمی – دانشگاه پیام نور مرکز اردکان
یزد
دانشگاه پیام نور مرکز یزد
یزد: میدان صنعت، بلوار شهید باروتکوب (جاده خضرآباد)، ابتدای جاده شهرک صنعتی، جنب ترمینال مسافربری یزد، دانشگاه پیام نور مرکز یزد


جدول شماره 3ـ نام و کدرشته محل‌های جدید در گروه علوم انسانی و علوم پایه
کدرشته محل‌های جدید در گروه علوم انسانی
کدرشته امتحانی
کدرشته محل
نام استان
نام مرکز/واحد دانشگاهی مجری
نام رشته/ گرایش
شیوه پذیرش
ظرفیت
101
6706
اصفهان
اصفهان
آب و هوا شناسی (اقلیم شناسی) گرایش آب‌ و هوا شناسی شهری
آموزشی پژوهشی
20
108
6707
تهران
ری
آموزش محیط زیست
الکترونیکی
40
114
6708
آذربایجان غربی
مهاباد
الهیات و معارف اسلامی ـ علوم قرآن و حدیث
آموزشی پژوهشی
20
117
6709
آذربایجان شرقی
قره آغاج
تاریخ گرایش تاریخ ایران دوره اسلامی
آموزشی پژوهشی
20
117
6710
کرمانشاه
کرمانشاه
تاریخ گرایش تاریخ ایران دوره اسلامی
آموزشی پژوهشی
20
119
6711
آذربایجان غربی
میاندوآب
تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ـ تعلیم و تربیت اسلامی
آموزشی پژوهشی
20
119
6712
کرمان
کرمان
تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ـ تعلیم و تربیت اسلامی
آموزشی پژوهشی
20
124
6713
تهران
تهران جنوب
جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی گرایش برنامه‌ریزی کالبدی
آموزشی پژوهشی
20
125
6714
آذربایجان غربی
میاندوآب
جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی گرایش سازماندهی مناطق عشایری
آموزشی پژوهشی
20
128
6715
اصفهان
تیران
جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گرایش برنامه‌ریزی مسکن
آموزشی پژوهشی
20
130
6716
تهران
تهران جنوب
جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گرایش محیط زیست شهری
آموزشی پژوهشی
20
134
6717
ایلام
ایلام
حقوق خصوصی
آموزشی پژوهشی
20
136
6718
خراسان رضوی
گناباد
روان شناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا
آموزشی پژوهشی
20
136
6719
خوزستان
اهواز
روان شناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا
آموزشی پژوهشی
20
138
6720
بوشهر
بوشهر
روان شناسی تربیتی
آموزشی پژوهشی
20
138
6721
خوزستان
بهبهان
روان شناسی تربیتی
آموزشی پژوهشی
20
138
6722
کهکیلویه و بویراحمد
یاسوج
روان شناسی تربیتی
آموزشی پژوهشی
20
139
6723
خراسان جنوبی
فردوس
روان شناسی عمومی
آموزشی پژوهشی
20
139
6724
البرز
کرج
روان شناسی عمومی
آموزشی پژوهشی
20
139
6725
سمنان
گرمسار
روان شناسی عمومی
آموزشی پژوهشی
20
146
6726
فارس
بوانات
زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات تطبیقی (فارسی ـ عربی)
آموزشی پژوهشی
20
148
6727
تهران
پاکدشت
علوم اقتصادی
آموزشی پژوهشی
20
149
6728
فارس
خرامه
علوم تربیتی ـ برنامه‌ریزی آموزشی
آموزشی پژوهشی
20
149
6729
کرمان
رفسنجان
علوم تربیتی ـ برنامه‌ریزی آموزشی
آموزشی پژوهشی
20
151
6730
آذربایجان شرقی
تبریز
مدیریت آموزشی
آموزشی پژوهشی
20
151
6731
آذربایجان غربی
ارومیه
مدیریت آموزشی
آموزشی پژوهشی
20
151
6732
خراسان رضوی
مشهد
مدیریت آموزشی
آموزشی پژوهشی
20
152
6733
خراسان رضوی
قوچان
علوم سیاسی
آموزشی پژوهشی
20
161
6734
اصفهان
خوانسار
مدیریت کسب و کار (MBA) گرایش بازاریابی
آموزشی پژوهشی
20
168
6735
مازندران
قائم شهر
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
آموزشی پژوهشی
20
172
6736
یزد
مهریز
مدیریت دولتی گرایش مدیریت تحول
آموزشی پژوهشی
20
کدرشته محل‌های جدید در گروه علوم پایه
کدرشته امتحانی
کدرشته محل
نام استان
نام مرکز/واحد دانشگاهی مجری
نام رشته/ گرایش
شیوه پذیرش
ظرفیت
192
6737
تهران
تهران شرق
ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات
آموزشی پژوهشی
20
193
6738
آذربایجان شرقی
تبریز
ریاضی محض گرایش آنالیز
آموزشی پژوهشی
20
193
6739
تهران
تهران شرق
ریاضی محض گرایش آنالیز
آموزشی پژوهشی
20
194
6740
مرکزی
خمین
ریاضی محض گرایش جبر
آموزشی پژوهشی
20
196
6741
قزوین
قزوین
زمین شناسی ـ اقتصادی
آموزشی پژوهشی
20
198
6742
خراسان جنوبی
بیرجند
زمین شناسی ـ چینه نگاری و دیرینه شناسی
آموزشی پژوهشی
20
198
6743
سمنان
دامغان
زمین شناسی ـ چینه نگاری و دیرینه شناسی
آموزشی پژوهشی
20
200
6744
خراسان جنوبی
بیرجند
زمین ساخت (تکتونیک)
آموزشی پژوهشی
20
208
6745
هرمزگان
مرکز بین‌الملل قشم
زیست شناسی ـ علوم جانوری گرایش بیوسیستماتیک جانوری
آموزشی پژوهشی
20
221
6746
تهران
تهران شرق
فیزیک گرایش هسته‌ای
آموزشی پژوهشی
20

 

 تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از سازمان سنجش
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *