اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 پیام نور فعال شد

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 پیام نور فعال شد

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 پیام نور فعال شد
کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 پیام نور فعال شد

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 94 (نوبت پانزدهم) دانشگاه پیام نور از امروز سه‌‌ شنبه 1 اردیبهشت ماه 94 از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر شد.

آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال 94 (نوبت پازدهم – پذیرش مهرماه 94 ) به صورت تستی 4 گزینه ای صبح روز جمعه 4 اردیبهشت ماه 94 در 101 شهرستان و مراکز استان های مختلف کشور برگزار می ‌شود

آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد.

متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

 

دریافت و پرینت کارت شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال1394(نوبت پانزدهم)- کلیک کنید

 

 دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

 

داوطلبانی که شماره پرونده – سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند بر اساس اطلاعیه مربوط ، با به همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه بهباجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در یافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام و بر اساس روش چهارم کارت خود را دریافت نمائید.

داوطلبان در صورتی که مغایرتی در کارت خود مشاهده کردند از قسمت ویرایش نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

نکته مهم : داوطلبان توجه داشته باشند که معدل مقطع کارشناسی خود را به صورت صحیح وارد کرده باشند در غیر این صورت نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

امکان اصلاح کد رشته ها محل یا افزودن رشته محل های جدید نیز در سایت سازمان سنجش از فردا فراهم خواهد بود.

کد رشته محل های جدیدی نیز اضافه شده است که علاقه مندان می توانند لیست آنها در ادامه همین مطلب مطالعه و در صورت نیاز در سایت سازمان سنجش آنها ثبت کنند.

تعداد 80 هزار و 509 داوطلب در آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 ثبت نام کردند، از این تعداد 38 هزارو 671 نفر داوطلب خانم و 41 هزارو 838 نفر را داوطلب آقا هستند.

از تعداد 80 هزارو 509 نفر داوطلب ثبت نام کننده ، تعداد 65 هزار و 961 نفر در گروه علوم انسانی، 3 هزار و 73 نفر در گروه علوم پایه، 7 هزار و 825 نفر در گروه فنی و مهندسی، 938 نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و 2 هزارو 712 نفر در گروه هنر ثبت نام کردند

ظرفیت پذیرش برای 739 رشته محل، 16 هزار و 780 نفر است، از تعداد 739 رشته محل 625 رشته محل به شیوه آموزشی پژوهشی با ظرفیت 12 هزار و 500 نفر و 114 رشته محل به شیوه الکترونیکی با ظرفیت 4 هزارو  280 نفر است.

جداول شهرستان محل برگزاری آزمون و نشانی رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1394

 

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت ورود به جلسه ، تاریخ برگزاری آزمون و نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش‌پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش مهرماه 1394 (نوبت پانزدهم) دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری های پیام نور و سازمان سنجش

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. با سلام
    امروز رفتم کنکور تا سوالات را دیدیم متوجه شدم سوالات درس سیستم عامل پیشرفته کلا اشتباه است.اشتباه به این دلیل که از منبع دیگه طرح شده بود.
    حالا باید چکار کنم؟!
    شکایتما کجا مطرح کنم؟

    • منبع مطالعه شده شما چی بوده ؟ چه کتابی مطالعه کردید ؟
      شکایت باید از طریق سازمان سنجش انجام بگیرد

      • من طبق منبع معرفی شده سیستم های توزیع شده را برای درس سیستم عامل پیشرفته خوندم در صورتی که تمام سوالات از سیستم عامل دوره کارشناسی بود!!
        در ضمن بقیه سوالات هم در مقایسه با سال گذشته خیلی سطح پایین و بی ربط طرح شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *