اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور نوبت پانزدهم

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر سال 94 نوبت پانزدهم

سرپرست دانشگاه پیام نور، با بیان اینکه آزمون‌های کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه در ۲ گروه برگزار شد، گفت: در این دوره بیش از ۸۰ هزار نفر شرکت کرده و حدود ۱۷ هزار نفر پذیرفته می‌شوند.

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور نوبت پانزدهم
زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور نوبت پانزدهم

محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور ، همزمان با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه (نوبت پانزدهم) با بیان اینکه آزمون با نظم بسیار بالا و خیلی خوب برگزار شده است، گفت: امروز شاهد برگزاری این آزمون در 5 گروه آزمایش، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی، هنر و علوم پایه هستیم و باید از برگزار کنندگان مخصوصاً سازمان سنجش و همکاران دانشگاه پیام نور و حراست که به خوبی برای برگزاری این آزمون برنامه‌ریزی کردند تشکر کنم.

سرلک خاطرنشان کرد: در این دوره از آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور بیش از 80هزار نفر شرکت کرده‌اند که حدود 17 هزار نفر پذیرفته می‌شوند و از این تعداد 12هزار و 600نفر به شیوه آموزشی، پژوهشی و حدود 4هزار نفر به شیوه الکترونیک پذیرفته خواهند شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور در ادامه گفت: این آزمون در 101 شهر و 118 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد و همه 31 استان کشور میزبان برگزاری آزمون هستند.

سرلک ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نتایج این آزمون که امروز شاهد برگزاری آن هستیم در اواخر مرداد اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان از ابتدای مهرماه 94 در کلاس حاضر می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که ظرفیت پذیرش در مقایسه با سال‌های قبل چگونه است، گفت: ظرفیت پذیرش تقریبا شبیه سال گذشته است. ما قصد نداریم در مقاطع ارشد و دکتری بیش از سال‌های قبل دانشجو پذیرش کنیم زیرا ظرفیت‌مان در این مقاطع تکمیل است و داوطلبان چندین برابر ظرفیت ما هستند. ظرفیت پذیرش ما طبق برنامه کیفی، کم است اما برآیند خروجی دانشگاه پیام نور نشان می‌دهند که آزمون‌های این دانشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است.

کسب رتبه یک خدمات آموزشی توسط دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به رتبه‌بندی استنادی جهان اسلام اظهار کرد: امسال براساس آخرین رتبه‌بندی استنادی جهان اسلام که زیر نظر وزارت علوم است، دانشگاه پیام نور به مدد آزمون‌های متمرکز، منبع محور بودن، استفاده از فناوری‌های جدید و زیرساخت‌های پیشرفته‌ای که فراهم کرده است، موفق شد رتبه یک کیفیت خدمات آموزشی را در بین دانشگاه‌های کشور به همراه دانشگاه شریف و دانشگاه‌های علوم پزشکی کسب کند. همین‌طور دانشگاه پیام نور موفق شد جزو 10 دانشگاه برتر کشور از نظر پژوهشی باشد و رتبه دهم را از این نظر کسب کرد که این نشان‌دهنده کیفیت بالای آموزش و پژوهش در دانشگاه پیام نور است.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

18 دیدگاه

  1. سلا.ممکنه بگین دیگه کی قراره نتایج اعلام کنین؟؟؟؟
    مرداد هم که دیگه تموم شد!!!!متشکرم

  2. باسلام یک پیشنهاد دارم درصورت امکان دربین افرادی که درآزمون مرحله پانزدهم فراگیر پیام نورشرکت کرده اند دربین کسانیکه جزء پذیرفته شدگان نیستند به ترتیب نمرات فضلی برای پذیرفته شدگان حضوری پیام نور ثبت نام بعمل آید که هم هزینه اجرای آزمون برای پیام نور نداردوهم هزینه ثبت نام برای شرکت کنندگان وهم اینکه دانشگاه پیام نور تعدادی دانشجوی کارشناسی ارشد را پذیرفته است

    • برگزاری آزمون برای دانشگاه پیام نور هزینه بر نیست بلکه سود آور هم هست !!!
      هیچوقت دانشگاه این پیشنهاد شما را عملی نخواهد کرد

  3. باسلام و خسته نباشید من ارشد عمران محیط زیست پیام نور فراگیر شرکت کرده ام دانشگاه شیراز می خواستم راهنمایی ام کنید تقریبا چقدر هزینه هر ترمش می شود؟
    موفق باشید

    • تقریبا ترمی بین 800 هزار تا 1.7 میلیون تومان بسته به تعداد واحد و نوع آن متغیر است

  4. علی پور سرلکی

    با سلام و خسته نباشید لطفا علت دقیق اعلام دیر نتایج را بصورت شفاف بیان نمایید

    • نتایج دیر اعلام نمیشه چون قبولی ها تو مهر ثبت نام می شوند پس اواخر مرداد ماه زمان خوبی برای نتایج هست
      همچنین تعیین این تاریخ توسط سازمان سنجش انجام می شود ( باتوجه به آزمون های مختلف )

  5. سلام ایا احتمال برگذاری دوباره ازمون ارشدفراگیر برای امسال(پذیرش بهمن ماه) وجوددارد احتمالش چقدره مرسی ممنون

    • خیر احتمالش بسیار ضعیف است ولی باید خبرها رو دنبال کنید البته امروز هم خبری منتشر شد از قول سرپرست پیام نور که ظرفیت پذیرش دانشجو را افزایش نمی دهند یعنی پیام نور آزمون اضافه ای نخواهد داشت

  6. سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم چرا اینقدر دیر نتایج اعلام میشه از 4اردیبهشت تا آخر مرداد ماه خیلی زیاده واقعا خسته کننده س درصورتیکه نوبت چهاردهم نتایج بعد از یک ماه اعلام شد

  7. با سلام.
    لطف میکنید راهنمایی کنید که نحوه تعلق گرفتن 20درصد از معدل کل کارشناسی بر سهمیه قبولی در ارشد چگونه محاسبه میشه؟؟

    • فرمول تاثیر و محاسبه اعلام نمی شود ولی 20% معدل کارشناسی و 80% معدل آزمون فراگیر موثر هستند برای تخمین حدودی میشه معدل کارشناسی را در 20% ضرب و با 80% معدل نمرات آزمون جمع کنید حاصل معدل کل تاثیر گذار می شود

  8. سلام .
    رشته روانشناسی تربیتی ( درس روانشناسی تربیتی) ۳ مورد سوال خارج از منبع(حذفیات اعلام شده در دفترچه) داشت از کجا باید پیگری و اعتراض بدم ؟
    با تشکر…

  9. سلام و احترام خوب بود با توجه باینکه من خودم شاغل پیام نور هستم کاش سهمیه اعمال لحاظ بشود و ما هم شانس قبولی داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *