اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

عده ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند

عده ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: عده ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند اما محمدعلی سرلک سرپرست کنونی این دانشگاه مقتدرانه حتی تا مرز استعفا ایستادگی کرده است.

میرزا حسن حسینی در مراسم هفته معلم و تقدیر از اساتید برتر این دانشگاه گفت که این واحد باوجود درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی یکی از مظلوم ترین دانشگاه هاست زیرا مراکز آن از امکانات خوبی برخوردار نیستند.

حسینی دربخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: از هفته گذشته توزیع غذا بین دانشجویان آغاز شده که حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای این موضوع اختصاص یافته است.

عده ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند
عده ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند

دانشگاه پیام نور در حال حاضر حدود ۸۰۰ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد. ۱۰۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در واحدهای استان تهران مشغول به تحصیل هستند.

افشاگری رئیس پیام نور تهران از مقاومت دکتر سرلک برای مقابله با تضعیف دانشگاه

وی با بیان اینکه برخی به دنبال تضعیف این دانشگاه هستند، گفت: اساتید دانشگاه پیام نور باید با یکدیگر و با دانشجویان همدل و همزبان باشند تا اهداف این دانشگاه محقق شود.

میرزاحسن حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در همایش تقدیر از اساتید این دانشگاه گفت: میثاقی که اساتید دانشگاه پیام نور با یکدیگر دارند این است که همدل و همزبان باشیم تا برای بالندگی دانشگاه پیام نور که این روزها برخی به دنبال تضعیف آن هستند بکوشیم.

وی افزود: محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور برای جلوگیری از تضعیف این دانشگاه حتی تا استعفا هم پیش رفته است.

حسینی ادامه داد: با وجود اینکه درآمد دانشگاه پیام نور از ۱۰۰ میلیارد تومان هم بیشتر است ولی برخی مراکز آن از امکانات قوی برخوردار نیست بنابراین باید با روسای واحدها همدل شویم تا نشان دهیم دانشگاه پیام نور از نظر وجود اساتید مجرب سرآمد است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: ما باید با همدلی و همزبانی حاشیه‌ها را به صفر برسانیم تا هر کسی نسبت به فرد دیگر حرف منفی نزند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه پیام نور گفت: در پردیس پیام نور زمینی در بهترین نقطه گرفته‌ایم و توزیع غذا و ارزاق به دانشجویان را آغاز کرده‌ایم، همچنین نسبت به جانمایی برخی ساختمان‌ها که فرسوده هستند، اقدام کردیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: قصد داریم بیمارستان جرجانی که بیش از ۳ هکتار است را نوسازی کنیم، همچنین برای افزایش رشته‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز برنامه‌ریزی داریم.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از ایرنا و عصر امید

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. با سلام و احترام صبح بخیر این عده اندک که شاید تعداد انگشت شمار هم باشند واقعا قادر به درک ابهت وعظمت /اجتماعی و علمی و فعالیت های فرهنگی پیام نور نیستند ایا واقعا نمی بینند رتبه بندی دانشگاه پیام نور نایل به بالا ترین مرتبه علمی و صعود دانشجویان پیام نور در مقاطع بالاتررا شگفتا…؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *