اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

کمک میلیاردی یک کویتی به دانشگاه پیام نور

کمک میلیاردی یک کویتی به دانشگاه پیام نور

خیر کویتی یک میلیارد و 200 میلیون تومان به دانشگاه پیام نور زیرکوه خراسان جنوبی کمک کرد .

رئیس پیام نور شهرستان زیرکوه گفت : این کمک را منصور علی ، خیر کویتی اهدا کرده که با آن ساختمانی به زیربنای هزار و 350 مترمربع و با محوطه هزار و 150 مترمربع برای استقرار دانشگاه پیام نور زیرکوه خریداری شده است .

کمک میلیاردی یک کویتی به دانشگاه پیام نور
کمک میلیاردی یک کویتی به دانشگاه پیام نور
دانشگاه پیام نور زیرکوه از سال 82 در ساختمان استیجاری مستقر بوده است .
غضنفری رئیس پیام نور شهرستان زیرکوه افزود : دانشگاه پیام نور زیرکوه 290 دانشجو در رشته های کارشناسی علوم تربیتی ، روانشناسی ، مهندسی کامپیوتر ، حسابداری ، علوم کشاورزی و الهیات دارد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی نیز گفت: احداث دانشگاه پیام نور توسط فرد خیر، گامی در جهت رشد علمی کشور است لذا باید برای استمرار این گونه حرکت ها تبلیغات بیشتری در جامعه صورت گیرد.

حجت الاسلام جواد اکبری مطلق گفت: ساختمان دانشگاه پیام نور زیرکوه حاجی آباد با زیربنای یک هزار و 350 مترمربع در زمینی به مساحت 2500 متر مربع با هزینه کرد 12 میلیارد ریال توسط منصور علی و خواهر مرحومش صدیقه علی در مدت 14 ماه احداث و وقف این دانشگاه شده است.

منصور علی، خیری که این ساختمان را احداث کرده در مراسم افتتاح آن گفت: تا زنده هستم به عشق رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) در این شهرستان در راه خیر قدم بر می دارم.

وی از دانشجویان به عنوان آینده سازان این کشور نام برد و افزود: دانشجویان باید با توکل به خداوند و اعتماد به توانمندی های شان در راه توسعه علم و فرهنگ گام بردارند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *