اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
شیوه پذیرش آزمون دکتری

۳۰ میلیارد هزینه گرفته شده از دانشجویان پیام نور در هاله ابهام

۳۰ میلیارد هزینه گرفته شده از دانشجویان پیام نور در هاله ابهام

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان از کاهش بودجه فرهنگی این دانشگاه انتقاد کرد و خواستار روشن شدن تکلیف میلیاردها تومان هزینه پرداخت شده توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور دانشگاه اصفهان با ارسال نامه ای به خبرگزاری مهر نسبت به کاهش بودجه فرهنگی این دانشگاه اعتراض کرده و خواستار روشن شدن تکلیف ۳۵ هزارتومانی شدند که از تمام دانشجویان این دانشگاه و دیگر واحد و مراکز پیام نور در کنار شهریه، بابت خدمات فرهنگی دریافت شده است.

۳۰ میلیارد هزینه گرفته شده از دانشجویان پیام نور در هاله ابهام
۳۰ میلیارد هزینه گرفته شده از دانشجویان پیام نور در هاله ابهام

بخش هایی از نامه به شرح زیر است :

 آذر ماه سال گذشته بود که با بخشنامه سازمان امور دانشجویان دانشگاه های پیام نور به مانند دانشگاه علمی کاربردی، اقدام به دریافت ۳۵ هزارتومان به عنوان خدمات فرهنگی در کنار شهریه کردند.

با برگزاری جلسات تفهیم بودجه بالاخره رقم بودجه استان ها و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور و تکلیف بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور مشخص شد. اعداد و ارقام خبر از کاهش بیست درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه دارد در حالی که نجفی برزگر – معاون فرهنگی دانشگاه در روز های اخیر افزایش بیست درصدی بودجه فرهنگی را در نشست خبری شیراز خود اعلام کرده بود.

مسئله آنجا حساس تر می شود که از سال گذشته با اخد مبلغ ۳۵ هزار تومان از دانشجویان مراکز و واحد های مختلف پیام نور رقمی حدود ۳۰ میلیارد تومان در اختیار معاونت فرهنگی دانشگاه قرار گرفته است که طبق بخشنامه سازمان امور دانشجویان به طور مشخص نیمی از آن باید صرف مسائل فرهنگی و حدود ۸ میلیارد صرف موارد ورزشی و باقیمانده آن صرف خدمات مشاوره ای شود.

این در حالی است که برای مثال مرکز اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پیام نور با وجود ۱۵ هزار دانشجو و پرداخت مجموعا بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به دانشگاه، عدد بودجه فرهنگی آن حدود ۱۳۰ میلیون تومان اعلام شده در صورتی که بودجه سال گذشته فرهنگی مرکز اصفهان در حدود ۱۷۰ میلیون تومان بود.

ناگفته روشن است که تکلیف ۳۰ میلیارد تومان هزینه گرفته شده از دانشجو توسط دانشگاه پیام نور در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *