اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور از روز شنبه 13 تیرماه 1394 و نکات بسیار مهم در زمینه ترم تابستان و انتخاب واحد مربوط به آن

براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان سال تحصیلی ۹۴-۹۳  از ۱۳ تیرماه آغاز و تا ۲۴ تیر ۹۴ ادامه خواهد داشت.

هر دانشجو در پیام نور در تاریخ مشخص برای خود می تواند انتخاب کند.
دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر “ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی” از زمان دقیق انتخاب واحد خود اطلاع و در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) سرور اصلی
(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) سرور کمکی

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور
آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور

ترم تابستان پیام نور حذف و اضافه ندارد و طبق قانون پیام نور هر دانشجو می تواند حداکثر تا سقف ۸ واحد در تابستان انتخاب واحد کنند.(اجباری به انتخاب واحد نیست دانشجوی می توانید انتخاب واحد نکند و یا اینکه ۱ تا ۸ واحد انتخاب کند)
کلیه دروس ارائه شده در ترم تابستان بجز تربیتی بدنی به صورت خودخوان و فاقد نمره میان ترم می باشند . شهریه ثابت و شهریه متغیر واحدها به دلیل خودخوان بودن در تابستان نصف می باشد.
همچنین لازم به ذکر است زمان ارائه درخواست مهمان شدن دانشجویان و تایید توسط مراکز مبدا و مقصد پیام نور از ۶ تیر تا ۱۹ تیر ۹۴ می باشد. دانشجویان پیام نور توجه داشته باشند در صورت مهمان شدند شهریه آنها افزایش پیدا خواهد کرد.
امتحانات ترم تابستان پیام نور در سال ۹۴ از ۳۰ مرداد آغاز و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

– انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور به صورت زمان بندی شده می باشد و دانشجویان در زمانی که به آنها در هنگام ورود به ثبت نام اصلی نمایش داده می شوند ، باید برای انتخاب واحد و ثبت نام مراجعه کنند. تاریخ و زمان مراجعه هر دانشجو متفاوت است.

– منابع و نحوه طراحی سوالات پایان ترم تابستان 94 پیام نور بر اساس منابع نیمسال دوم 94-93 (نیمسال قبل) می باشد.

– حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم تابستان 8 واحد درسی می باشد.

– کلیه دروس ترم تابستان به صورت خودخوان می باشند و فاقد نمره میان ترم هستند.نمره بر اساس 20 محاسبه می شود (نمره پایان ترم ضربدر 10 هفتم می شود )

– دانشجویان فقط میتوانند دروسی که دارای کد انتخاب واحد و تاریخ امتحان می باشد را اخذ نمایند .

– زمان امتحانات دانشجویان در ترم تابستان از 30 مردادماه 94 تا 10 شهریورماه 94 برگزار خواهد شد.

– مهمان اضطراری و تعیین محل آزمون در ترم تابستان 94 امکان پذیر نمی باشد.

– مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.

– درس تربیت بدنی دارای واحد عملی و کلاس می باسد . کلاسهای عملی درس تربیت بدنی ، بر اساس تصمیم مراکز ممکن است در ترم تابستان و یا در نیمسال بعدی برگزار شود.

– آزمونها و امتحانات ترم تابستان 94 پیام نور در چهار نوبت با ساعتهای 8 تا 10 – 10:30 تا 12:30 – 13:30 تا 14:30 و 15 تا 16 برگزار می شود.

– تاریخ دریافت کارت آزمون 26 مردادماه 94 لغایت 10 شهریورماه 94 از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد.

– ترم تابستانی فاقد حذف و اضافه – حذف اضطراری می باشد.

– ترم تابستان دانشگاه پیام نور فاقد معدل است و فقط نمرات ترم تابستان در معدل کل محاسبه می شود.

توجــــــه    توجـــــــه

در صورتی که بعد از پرداخت شهریه ترم تابستان ، به هر دلیلی انتخاب واحد نکنید چه به دلیل ارائه نشدن دروس مورد نظر و چه به دلیل تکمیل ظرفیت دروس و … ، شهریه پرداختی مربوط به ترم تابستان شما در حساب شما باقی خواهد ماند و از شهریه نیمسال بعدی شما کسر خواهد شد.

توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور با خطای زیر مواجه شوید:

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا سرترم شما را در سیستم تعریف کنند و مشکل شما برطرف شود.

عدم امکان انتخاب واحد به دلیل عدم رسیدگی به درخواست مهمان

دوستانی که به دلیل عدم رسیدگی به درخواست مهمان توسط مراکز ، امکان انتخاب واحد ترم تابستان 94 پیام نور رو ندارند باید به مرکز و واحد مربوطه اطلاع دهند تا درخواست مهمان آن ها را بررسی و یا کنسل کنند.

تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی دانشجو

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نمی باشند:

 

آموزش –> دانشجو –> مشخصات دانشجو –> تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل خبرگزاری های پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    چرا نتایج کنکور ارشد فراگیر را اعلام نمی کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *