اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

الزامی شدن شرکت در امتحان میان ترم پیام نور برای دانشجویان

الزامی شدن شرکت در امتحان میان ترم پیام نور برای دانشجویان

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: موضوع امتحانات میان ترم در جلسه شورای آموزشی دانشگاه پیام نور مطرح شد در صورت تایید شورای دانشگاه، از نیمسال آینده امتحان میان ترم با 6 نمره از یک سوم منبع درسی و امتحان نهایی با 14 نمره از دوسوم باقیمانده برگزار خواهد شد.

الزامی شدن شرکت در امتحان میان ترم پیام نور برای دانشجویان
الزامی شدن شرکت در امتحان میان ترم پیام نور برای دانشجویان

غلامرضا بخشی خانیکی گفت: موضوع امتحانات میان ترم در جلسه شورای آموزشی دانشگاه پیام نور مطرح شد در صورت تایید شورای دانشگاه، از نیمسال آینده امتحان میان ترم با ۶ نمره از یک سوم منبع درسی و امتحان نهایی با ۱۴ نمره از دوسوم باقیمانده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز ۶ نمره به امتحان میان ترم دانشجویان اختصاص دارد ولی دانشجو می تواند با تایید استاد خود فقط در امتحان پایان ترم شرکت کند و تمام نمره را در پایان ترم دریافت کند.

الزامی شدن امتحان میان ترم پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ادامه داد: اگر این مصوبه جدید مورد تایید شورای دانشگاه قرار گیرد از نیمسال آینده دانشجویان ملزم به شرکت در امتحان میان ترم خواهند بود و اگر دانشجویی در این امتحان شرکت نکند نمی تواند تمام نمره را دریافت کند.

گفتنی است که اگر این الزام شرکت در امتحان میان ترم پیام نور اجرایی گردد محدودیت هایی را برای برخی از دانشجویان بهمراه خواهد داشت

هنوز جزئیات بیشتری در اینباره منتشر نشده است و به محض اعلام توسط همیشه آنلاین اطلاع رسانی میگردد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *