اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
مجلس و دانشگاه پیام نور
مجلس و دانشگاه پیام نور

مشکل توسعه رشته های پیام نور حل شده است

مشکل توسعه رشته های پیام نور حل شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دکتر محمد مهدی زاهدی در دیدار سرپرست و جمعی از مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز کرمان اظهار داشت : امسال در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حمایت های جدی از دانشگاه پیام نور صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ،با اشاره به مشکلات توسعه رشته های پیام نور گفت: مشکل توسعه رشته های پیام نور حل شده است.

مشکل توسعه رشته های پیام نور حل شده است
مشکل توسعه رشته های پیام نور حل شده است

دکتر زاهدی ،همچنین در خصوص حذف برخی رشته های پیام نور مرکز کرمان نیز قول مساعدت و پیگیری دادند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ،همچنین بر عملیاتی و پیاده شدن فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد دانشگاهها توسط وزارت علوم تاکید کرد.

همچنین در این دیدار ،برخی مشکلات دانشگاه پیام نور مرکز کرمان توسط سرپرست این دانشگاه مطرح که در این زمینه تبادل نظر صورت گرفت.

ضرورت توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور پس از دو دهه فعالیت در حوزه توسعه کمی ، با برنامه و نظام مند به دنبال توسعه کیفی است که در این راستا توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی ضرورت دارد.
در زمینه تامین محتوای کتب درسی و محتوای الکترونیکی در یکسال اخیر بیش از سه سال گذشته فعالیت داشته ایم.در ایجاد و تکمیل آزمایشگاه ها وفضاهای مورد نیاز فیزیکی نیز نسبت به میانگین چهار سال گذشته شاهد رشد 7/1 درصدی هستیم، توسعه رشته های تحصیلی خصوصاً در مقطع کارشناسی ارشد با جدیت دنبال خواهد شد و هم اکنون نیز مراحل ایجاد چند رشته جدید در حال انجام است و پرونده آن برای اخذ مجوز به شورای گسترش وزارت علوم ارسال شده است.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *