اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تفویض اختیار به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور

تفویض اختیار به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در جمع روسای مراکز و واحد های استان لرستان گفت: تفویض اختیار به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در راستای افزایش اختیارات مالی آن‌ها مصوب شده و به زودی عملیاتی می‌شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه از سه ضلع اساسی دانشجو، کارمند و اعضای علمی تشکیل شده است که محور اتصال این سه ضلع تکریم، احترام و ارتباط موثر می باشد.

تفویض اختیار به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور
تفویض اختیار به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور

حسینی بابیان اینکه باید نقاط مثبت دانشگاه پیام نور برجسته شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور با توجه به سیستم آموزشی دانشجو محوری خود به خوبی توانسته است فارغ التحصیلانی را تربیت کند که با کسب رتبه های برتر در مقاطع ارشد و دکتری بتوانند در مقاطع بالاتر، تحصیلات عالیه خود را ادامه دهند.

حسینی عنوان کرد: در راستای کاهش هزینه‌ها سعی کرده‌ایم که جلسات خود را با رؤسای دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنیم تا با صرف کمترین زمان و هزینه، به‌طور آنلاین با رؤسای دانشگاه‌ها و مدیران در ارتباط باشیم.

وی با اشاره به کاهش بودجه عمرانی این دانشگاه گفت: بودجه عمرانی دانشگاه پیام نور در سال 94، بیش از 40 میلیارد تومان است و این در حالی است که در سالهای گذشته تا 170 میلیارد تومان بودجه عمرانی به این دانشگاه اختصاص می یافته است.که این اعتبار صرفا برای نگهداری ساختمان ها کفایت می کند تا اینکه بخواهیم کار توسعه عمرانی را در دانشگاه دنبال کنیم افزود: پایین بودن بودجه عمرانی در کار دانشگاه مانع ایجاد کرده است؛ البته این مشکل در کل کشور وجود دارد.

حسینی ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام انتخاب رشته توسط داوطلبین ورود به دانشگاه و همچنین ثبت نام براساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) افزود: تبلیغات و معرفی دانشگاه به جامعه، ایجاد بسترهای لازم جهت درآمدزایی و مشارکت با بخش های خصوصی، برگزاری کلاسهای آموزشی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه، برگزاری آموزش های کوتاه مدت، ثبات مدیریتی، عدالت در پرداخت پاداش و اضافه کار، تشکیل کمیته های مختلف نظارتی، عدم تبعیض و تفاوت، ارتباط موثر با بخش صنعت، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های اساتید دانشگاه پیام نور در تمامی زمینه ها و همچنین ایجاد تسهیلات رفاهی را از جمله موارد مهم، حائز اهمیت و قابل تامل در بحث جذب دانشجو، ایجاد انگیزش و اهداف دانشگاه دانست.

در ادامه این نشست روسای مراکز/واحد ها به بیان دیدگاه ها، نظرات و راهکارهای لازم، علمی و عملی در خصوص معرفی دستاوردهای دانشگاه، مشتری مداری، جذب دانشجو، ارتقای برند دانشگاه، استفاده بهینه از منابع با بهره وری بالا، درآمدزایی و تعامل با سازمان ها و بخش های مختلف صنعت و همچنین ایجاد انسجام، همدلی و همزبانی پرداختند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از سایت دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *