اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تجمیع بیش از 25 واحد دانشگاه پیام نور

تصویب دستور العمل برنامه ریزی و معرفی منابع درسی دانشگاه پیام نور

تصویب دستور العمل برنامه ریزی و معرفی منابع درسی دانشگاه پیام نور
تصویب دستور العمل برنامه ریزی و معرفی منابع درسی دانشگاه پیام نور

تصویب دستور العمل برنامه ریزی و معرفی منابع درسی دانشگاه پیام نور

کلیات دستور العمل نحوه برنامه ریزی و معرفی منابع درسی دانشگاه پیام نور در شورای آموزشی این دانشگاه تصویب شد.

دکتر خانیکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تصویب 3 دستورالعمل در شورای آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: در این شورا دستور العمل نحوه برنامه ریزی و معرفی منابع درسی دانشگاه بررسی و کلیات آن تصویب شد و مقرر گردید کمیته ای 4 نفره نظرات اعضاء را لحاظ و پس از تکمیل به استانها ابلاغ کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی در ادامه افزود: در این جلسه دستورالعمل های مربوط به نحوه ارائه درس به صورت معرفی به استاد و ساماندهی مدرسین مدعو (حق التدریس) و برنامه‌ریزی درسی برای سال تحصیلی 95-94 به تصویب رسید و بزودی به استانها برای اجراء ابلاغ خواهد شد.

سرانه فضای آموزشی دانشگاه پیام نور لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: در صورت تخصیص به موقع بودجه، پروژه‎های بالای ۸۰ درصد پیشرفت دانشگاه به بهره‎برداری می‎رسند.

دکترمحمدرضا جعفری در نشست معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با مدیران ستادی، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه در توافق‎نامه عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان و با پیگیری‎های انجام شده، 25 ردیف پروژه عمرانی لحاظ شده است، اظهار کرد:چنانچه اعتبارات به موقع تخصیص داده شوند بسیاری از پروژه‎های عمرانی بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی این دانشگاه به بهره‎برداری می‎رسند.

وی با اشاره به بازدید معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از وضعیت عمرانی دانشگاه‎های پیام نور خرم‎آباد، نورآباد و الشتر افزود: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی این دانشگاه 1.42 متر مربع است و این درحالیست که خوشبختانه یک متر مربع فضای اجاره‎ای در اختیار این دانشگاه نیست.

جعفری با تاکید براینکه پرونده ارتقاء واحد نورآباد در شورای گسترش وزارت علوم در دست بررسی است و همچنین پرونده ارتقاء واحدهای دورود و کوهدشت نیز در حال حاضر در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در دست اقدام است، یادآور شد: امید می‎رود تحقق ارتقاء واحدهای دورود، کوهدشت و نورآباد به مرکز، با شتاب بیشتری انجام شود.

رئیس دانشگاه پیام نور خرم‎آباد تصریح کرد: واحدهای دورود، نورآباد و کوهدشت تمام شاخصه‎های لازم برای ارتقاء از واحد به مرکز را دارا هستند.

وی با تاکید براینکه تبدیل وضعیت نیروی انسانی و ارتقاء اعضای هیات علمی این دانشگاه ضروری است، بیان کرد: اعضای هیات علمی بین دو تا پنج سال همکاری می‎توانند درخواست ارتقاء بدهند که متاسفانه این روند در دانشگاه پیام نور به کندی پیش می‎رود به گونه‎ای که در حال حاضر از بین اساتید این دانشگاه تنها دو نفر رسمی، 108 نفر پیمانی و 15 نفر قراردادی هستند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *