اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور

دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان ۹۴ پیام نور را به مدت سه روز تمدید کرد.

براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است با توجه به تعطیلات عید فطر ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشجویان دانشگاه پیام نور به مدت سه روز تمدید شد.آن دسته از دانشجویانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام و انتخاب واحد تا ۲۴ تیرماه نشده اند می توانند از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ تیر ماه به مدت سه روز نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور
تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور

دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد باید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر “ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی” از زمان دقیق انتخاب واحد خود اطلاع و در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

ترم تابستان پیام نور حذف و اضافه ندارد و طبق قانون پیام نور هر دانشجو می تواند حداکثر تا سقف ۸ واحد در تابستان انتخاب واحد کنند.(اجباری به انتخاب واحد نیست دانشجوی می توانید انتخاب واحد نکند و یا اینکه ۱ تا ۸ واحد انتخاب کند)
کلیه دروس ارائه شده در ترم تابستان بجز تربیتی بدنی به صورت خودخوان و فاقد نمره میان ترم می باشند . شهریه ثابت و شهریه متغیر واحدها به دلیل خودخوان بودن در تابستان نصف می باشد.
همچنین لازم به ذکر است زمان ارائه درخواست مهمان شدن دانشجویان و تایید توسط مراکز مبدا و مقصد پیام نور از ۶ تیر تا ۱۹ تیر ۹۴ می باشد. دانشجویان پیام نور توجه داشته باشند در صورت مهمان شدند شهریه آنها افزایش پیدا خواهد کرد.
امتحانات ترم تابستان پیام نور در سال ۹۴ از ۳۰ مرداد آغاز و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

دانشجویان پیام نور این اشتباه را انجام ندهند

دانشجویان پیام نور در انتخاب واحد ترم تابستان دچار اشتباهی می شوند که مقصر اصلی آن دانشگاه پیام نور است.

انتخاب واحد ترم تابستان ۹۴ درحالی آغاز شد که دانشجویان پیام نور در نظرات ارسالی خود عنوان کردند که دروس در فایل انتخاب واحد آنها وجود ندارد و یا اینکه دروسی وجود دارد که قرار نبوده است در تابستان ارایه شود
اشتباهی که امروز آن را به دانشجویان و کارمندان پیام نور متذکر می شویم به دروس ارایه شده در ترم تابستان مربوط می شود .
دروسی که دارای تاریخ امتحان نیستند و در ترم تابستان ارایه نشده اند ، متاسفانه برخی از مراکز ممکن است سهوا دروسی را در فایل دانشجویان برای انتخاب واحد آنها در ترم تابستان ارایه دهند که اصلا در ترم تابستان پیام نورامتحانی برای آنها برگزار نمی شود (بجز پروژه و سمینار)
دانشجویان پیام نور با انتخاب این دروس اولا شهریه را مجبور می شوند پرداخت کنند (اگر چه ممکن است شهریه بازگردانده شود) دوم اینکه وقت و انرژی و فرصت برای انتخاب سایر دروس را نیز از دست می دهند
مقصر اصلی این اشتباه دانشگاه پیام نور است . !

دانشجویان پیام نور دقت کنند دچار این اشتباه نشوند ! همچنین همان طور که قبلا هم گفته شد دقت کنید تمام دروس (بجز تربیت بدنی) باید خودخوان باشد و گرنه باز هم شهریه اضافی باید پرداخت کنید.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. محمد مزیداوی

    با سلام خدمت شما،بنده در تاریخ 31 تیر به کافی نت مراجعه نموده وضمن پرداخت شهریه ترم تابستان ممشاهده کردم که صفحه ثبت نام بنده خطا میزد که ثبت نام شما در تاریخ 1 مرداد ساعت 14:45 آغاز می شود روز بعد سرساعت که مراجعه کردم دوباره خطا میزد که ثبت نام شما در 31 تیر به اتمام رسیده است. لطفا نسبت به تمدید ثبت نام اقدام فرمایید مشکل از سیستم گلستان بود نه از ما دانشجوها باتشکر

  2. با سلام و خسته نباشید
    تو رو خدا به سایت سازمان سنجش اعلام نمائید که نتایج ارشد فراگیر را زودتر را اعلام نمایند. واقعا دیگه انتظار طولانی شد.
    این همه کنکور رفت و آمد ما هنوز منتظریم
    آخه این کی انصافه؟
    تو رو خدا بهشون بگید همین هفته اول مرداد اعلام کنند خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *