اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 پیام نور

تاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 پیام نور (نوبت پانزدهم)

نتایج پذیرش در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه پیام نور چهارشنبه 21 مرداد ماه اعلام می شود.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

کلیه پذیرفته شدگان نهایی می توانند با مراجعه به سایت Hamisheonline.com و با توجه به اطلاعیه ای که همراه با اسامی آنها منتشر می شود ، از برنامه زمانی و مدارک مورد نظر در زمان مقرر به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

تاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 پیام نور
تاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 پیام نور

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم (سال ۹۴) دانشگاه پیام نور صبح امروز جمعه ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در ۱۰۱ شهرستان ساعت ۸:۳۰ برگزار شد.

در این آزمون داوطلبان جهت ورود به دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۵ گروه امتحانی علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی و مهندسی و هنر با هم به رقابت پرداختند.

افزایش ظرفیت پذیرش آزمون ارشد فراگیر 94 ( 2 برابر دوره قبل )

توکلی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر سال 1394 دانشگاه پیام نور برای 705 رشته محل 16 هزار و 80 نفر است، گفت: از این تعداد 592 رشته محل آموزشی، پژوهشی با ظرفیت 11هزار و 840 نفر و 113 رشته محل الکترونیکی با ظرفیت 4هزار و 240 نفر است.

با توجه به ظرفیت دوره قبل ( نوبت چهاردهم ) که حدودا 8 هزارنفر بوده در این دوره افزایش 2 برابری پذیرش مواجه خواهیم بود.

همیشه آنلاین متعاقبا اخبار جدید درباره اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم سال 94 از همین طریق اعلام خواهد نمود.

جزئیات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق سیستم گلستان

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون دانشپذیری مقطع کارشناسی ارشد دوره های فراگیر نوبت پانزدهم (سال 1394) می رساند؛ طبق هماهنگی به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون دانشپذیری از تاریخ 21/5/94 در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قابل دسترسی می باشد.
لذا کلیه پذیرفته شدگان گرامی لازم است از تاریخ 8/6/94 لغایت 11/6/94 مدارک لازم را با حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت jpg یا jpeg اسکن نموده و به سایت https://reg.pnu.ac.ir مراجعه و با شناسه کاربری و گذرواژه ارائه شده اقدام به پیش ثبت نام نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام :

1- اخذ مدرک کارشناسی پیوسته/ ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حداکثر تا تاریخ 31/6/94
2- تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه
3- تصویر پشت و رو کارت ملی
4- عکس با زمینه روشن
5- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه(ویژه آقایان)

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از سازمان سنجش و پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *