اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۹۴

 زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۹۴

براساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۹۴ در روز چهارشنبه ۲۸ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.

کلیه پذیرفته شدگان آزمون دکتری ۹۴ بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد باید ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و کسب اطلاع از برنامه ثبت نام مربوط، در زمان مقرر برای ثبت نام و سایر مراحل پذیرش اقدام کنند.

 ۲۰۱ هزار و ۶۶۰ داوطلب شامل ۸۷ هزار و ۵۱۲ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۱۴۸ نفر مرد در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۹۴ ثبت نام کردند که در نهایت تعداد ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب در جلسه آزمون که در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۹۳ در ۵۳ شهر و ۱۰۲ حوزه امتحانی برگزار شد، حضور یافتند.

 زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۹۴
زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۹۴

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ، گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه‌متمرکز سال 1394 روز چهارشنبه 28 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تمامی پذیرفته شدگان مذکور ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگا‌ه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی اعلام شده مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

 

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *