اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

پذیرش بیش از ۲۰۲ هزار نفر در دانشگاه پیام نور

پذیرش بیش از ۲۰۲ هزار نفر در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تبریک به تمامی پذیرفته شدگان در آزمون ها به ویژه پذیرفته شدگان در دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه ضمن استقبال ویژه از تمامی این عزیزان، در فراهم آوردن بسترهای مناسب آموزشی و پژوهشی جهت شکوفایی استعداد دانشجویان اهتمام می ورزد.

پذیرش بیش از ۲۰۲ هزار نفر در دانشگاه پیام نور
پذیرش بیش از ۲۰۲ هزار نفر در دانشگاه پیام نور

دکتر سرلک با عنوان اینکه طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد ۲۰۲ هزار نفر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند، اظهار داشت: دانشجویان ولی نعمتان دانشگاه و تنها دلیل وجودی دانشگاه ها و موسسات عالی بوده و حفظ جایگاه و شان دانشجویان مهم ترین هدف و برنامه مدیریت دانشگاه پیام نور است.
دکتر سرلک با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) رتبه اول کیفیت آموزش و رتبه ده پژوهش را در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کسب کرده است، افزود: برای دانشگاه پیام نور باعث افتخار است که بیش از ۴۰ درصد پذیرفته شدگان ، این دانشگاه را برای تحصیل برگزیده اند و قطعا انتخاب آنها بر مبنای توانمندی و کیفیت این دانشگاه بوده و خدمات ارائه شده توسط دانشگاه در زمینه های آموزشی، پژوهشی، کارگاهی به شکلی بوده است که فرزندان این مرز و بوم این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل برگزیده اند.
رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه افزود: با توجه به فعالیت های اخیر و نیز تفاهم نامه های جدیدی که دانشگاه با سایر دستگاه ها امضا نموده ، به دنبال فراهم نمودن شرایط بهتر برای دانشجویان هستیم و از این دست می توان به تفاهم نامه جدید با بانک صادرات در زمینه به کارگیری دانشجویان این دانشگاه به عنوان کارآموز اشاره کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور بتواند میزبان خوبی برای این قشر جوان و آینده ساز کشور باشد.

۶ میلیون نفر با دانشگاه پیام نور ارتباط دارند

 میرزا حسن حسینی گفت: دانشگاه پیام نور مفتخر است که بیش از شش میلیون نفر هیئت علمی و کارکنان پیام نور را دربر دارد.

معاون اداری مالی عمرانی دانشگاه پیام نور در آئین افتتاحیه هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پیام نور کشور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور محسوب می‌شود.

میرزا حسن حسینی گفت: دانشگاه پیام نور در برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی و اعزام کاروان‌های راهیان نور به خوبی درخشیده است.

وی تاکید کرد: برگزاری المپیادی با این عظمت جزو امتیازات دانشگاه پیام نور بوده، از این رو ما به خود می‌بالیم.

حسینی افزود: انتخاب رئیس پیام نور از خود مجموعه و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مجموعه پیام نور موجبات رشد و توسعه همه جانبه این دانشگاه را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت دانشگاه با وجود کمبودهایی که در مسائل بودجه ای داشته ولی در برگزاری المپیاد و برنامه‌های فرهنگی موفق بوده است.

معاون مالی دانشگاه پیام نور بیان کرد: دانشگاه پیام نور در ۵۰۰ واحد توانسته است انقلاب فرهنگی ایجاد کند که نمونه آن حضور ۳۱ استان، کشور در همدان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سرآمد همه دانشگاه‌ها است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این المپیاد به سایر دانشگاه‌ها اعلام می‌کند این دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی و فرهنگی جایگاه خوبی دارد.

حسینی خطاب به مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های کشور گفت: به همه مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اعلام می‌کنم دانشگاه پیام نور یکی از با کیفیت ترین دانشگاه‌های کشور است و آمار بالای قبولی در مدارج ارشد و دکترا و پذیرش در دانشگاه شهید بهشتی موید همین مسئله است.

معاون مالی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه پیام نور بومی و بنابراین از لحاظ فرهنگی سرآمد هستند، عنوان کرد: این المپیاد تنها یک نمونه از دهها فعالیت پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

وی با بیان اینکه پیان نور با یک میلیون دانشجو و اعضای هیئت علمی و کارکنان خانواده ۶ میلیون نفری را در کشور در بر می‌گیرد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مفتخر است که بیش از شش میلیون نفر هیئت علمی و کارکنان پیام نور را دربر دارد.

حسینی خطاب به دانشجویان نیز گفت: دانشجویانی که موفق به کسب امتیاز در عرصه بین المللی شوند از تخفیفات شهریه، استخدام در مجموعه پیام نور و استفاده از مدارج بالاتر بهره مند می‌‎شوند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از مهر

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *