اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه دانشجویان پیام نور

تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه دانشجویان پیام نور

دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام غیرحضوری ، انتخاب واحد کلیه دانشجویان ورودی قدیم و جدید در نیمسال اول ۹۵-۹۴ را مجددا تمدید کرد.

براساس آنچه که در صفحه اول سیستم گلستان دانشگاه پیام نور اعلام شده است ثبت نام غیر حضوری کلیه ورودی های جدید مهرماه ۹۴ دانشگاه پیام نور و همچنین مهلت انتخاب واحد کلیه دانشجویان ورودی قدیم و جدید تا ۱۳ مهرماه ۹۴ تمدید شده است.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه دانشجویان پیام نور
تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه دانشجویان پیام نور

مهلت انتخاب واحد دانشجویان ورودی قدیم و ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید در کلیه مقاطع تحصیلی طبق اعلام اداره ثبت نام و پذیرش سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تا ۱۳ مهرماه ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه بر اساس تقویم آموزشی مهلت حذف و اضافه از ۱۳ مهر تا ۲۰ مهر در نیمسال اول ۹۵-۹۴ می باشد ، پس به این ترتیب انتخاب واحد برای کلیه ورودی های قدیم و جدید تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور

برای انتخاب واحد و ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور از لینک های زیر استفاده کنید:

سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور کمکی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

(توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

نکته ۱ – مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم برای کلیه دانشجویان ورودی قدیم و جدید در نیمسال اول ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور نیز تا ۱۲ مهرماه ۹۴ تمدید شده است

نکته ۲ – دانشجویان عزیز دقت داشته باشید : در حذف و اضافه نیز امکان انتخاب واحد بدون محدودیت امکانپذیر می باشد. پس اگر انتخاب واحد نکردید ، در زمان حذف و اضافه می توانید انتخاب واحد نمایید.

نکته ۳ – تاریخ حذف و اضافه نیمسال اول ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور از ۱۳ مهر ماه آغاز و تا ۲۰ مهرماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.

نکته ۴ – دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند در زمان انتخاب واحد ، ثبت نام کنند ، می توانند در مهلت اعلام شده برای حذف و اضافه بدون محدودیت اقدام به انتخاب واحد نمایند.

مهلت درخواست مهمان نیمسال اول ۹۵-۹۴ برای سومین بار تمدید شد

مهلت ثبت و درخواست مهمان موقت و مهمان دائم برای نیمسال اول ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور برای کلیه دانشجویان ورودی قدیم و ورودی جدید دانشگاه پیام نور تا برای سومین بار تا ۱۲ مهرماه ۹۴ تمدید شد.

با توجه به تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه دانشجویان ورودی قدیم و جدید دانشگاه پیام نور تا ۹ مهرماه ، دانشگاه پیام نور مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم در نیمسال اول ۹۵-۹۴ را نیز برای کلیه دانشجویان ورودی قدیم و جدید این دانشگاه تا ۱۲ مهرماه ۹۴ نیر تمدید کرد.

جهت ثبت و درخواست مهمان موقت می توانید درخواست خود را از طریق سیستم گلستان پیام نور ثبت نمایید و برای درخواست مهمان دائم باید به صورت حضوری به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا درخواست شما ثبت شود.

نکته ۱ : دانشجویان ورودی مهر ۹۴ دانشگاه پیام نور می توانند برای ثبت درخواست مهمان خود نیز اقدام نمایند.

نکته ۲ : کلیه دانشجویان دقت داشته باشند قبل از اینکه اقدام به انتخاب واحد نمایند باید درخواست مهمان خود را ثبت کنند در غیراینصورت بعد از انتخاب واحد امکان ثبت درخواست مهمان وجود ندارد. دانشجویان ورودی جدید نیز باید بعد از ثبت نام غیرحضوری و قبل از انتخاب واحد درخواست مهمان خود را ثبت نمایند.

نکته ۳ : دانشجویان جدیدالورود متقاضی، پس از ثبت نام غیرحضوری و قبل از انتخاب واحد باید درخواست مهمان خود را در سیستم ثبت نمایند و درصورتی که در مرکز اولیه انتخاب واحد نموده‌اند، نسبت به حذف انتخاب واحد اقدام نمایند تا امکان ثبت مهمان فراهم گردد.

بر اساس شرایط جدید مهمان موقت که توسط سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور  اعلام شده است ، فقط موافقت مرکز مبدا و مقصد لازم می باشد!!

نحوه درخواست مهمان دائم :
برای ارائه درخواست مهمان دائم (مهمان تا پایان تحصیل) باید به صورت حضوری درخواست کتبی به دانشگاه مبدا ارائه دهید.

نحوه درخواست مهمان موقت :
برای ارائه درخواست مهمان موقت (مهمان برای یک ترم) به دو شکل حضوری و غیر حضوری می شود عمل کرد که هر یک از دانشگاه های پیام نور به شیوه خود عمل می کند پس بهتر است قبل از انجام هر کاری از دانشگاه خود سوال کنید که حضوری و یا به صورت غیر حضوری در سیستم گلستان باید درخواست بدهید در روش غیر حضوری با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir و بعد از ورود به سیستم گلستان از مسیر :

آموزش -> دانشجو -> درخواست ها-> تقاضای انتقال و مهمان -> تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی

نسبت به ثبت در خواست خود اقدام کنید.

تذکر مهم : توجه داشته باشید در صورتی که در سیستم گلستان درخواست مهمان داده باشید تا زمانی که وضعیت شما در سیستم گلستان مشخص نشود که با مهمان شما مبدا و مقصد موافقت کرده است یا خیر ، امکان انتخاب واحد در نیمسال اول ۹۵-۹۴ را نخواهید داشت.

پس بهتر است پس از ثبت درخواست مهمان در سیستم گلستان ابتدا از مبدا بخواهید در سیستم درخواست شما را بررسی کند و اگر موافقت شد از مقصد بخواهید درخواست مهمان شما را بررسی کند.

افزایش شهریه دانشجویان مهمان : دانشجویان کارشناسی پیام نور توجه داشته باشند در صورتی که اقدام به درخواست مهمان کنند شهریه آنها افزایش پیدا خواهد.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *