اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تمدید مهلت تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری در نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور

تمدید مهلت تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری در نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور

امکان تعیین محل آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد و مهمان اضطراری کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور تمدید شد.

 تمدید مهلت تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری در نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور
تمدید مهلت تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری در نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور

طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، امکان تعیین محل آزمون امتحانات پایان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد و مهمان اضطراری دانشجویان کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ تا تاریخ ۱۷ اذرماه ۹۴ تمدید شد.

با تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد براحتی می توانند آزمون های پایان ترم خود را در مرکز نزدیک به محل زندگی خود و یا هر مرکزی که می خواهند امتحان دهند.

تمدید مهلت تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول ۹۵-۹۴

تا تاریخ ۱۷ آذرماه ۱۳۹۴

نکات مهم در مورد مهمان اضطراری دانشجویان کارشناسی :

۱- به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند، دانشجویان طی درخواست کتبی در مرکز خود و یا ارسال فکس به مرکز مربوطه ، مدارک لازم را جهت اخذ مجوز از شورای آموزشی استان ارائه داده تا در صورت کسب مجوز نسبت به تغییر محل آزمون اقدامات لازم صورت گیرد.

۲- لازم به ذکر است دانشجویانی که درس عملی، پروژه یا کارآموزی و یا دروس بدون منبع انتخاب نموده‌اند مجاز به استفاده از مهمان اضطراری هستند و مشکلی بابت این موضوع نیست.

۳- در مهمان اضطراری هیچ مشکلی برای نمرات میان ترم شما پیش نخواهد آمد و نمرات میان ترم شما حفظ خواهد شد.

۴- مهمان اضطراری برای دانشجویان کارشناسی می باشد که می توانند با موافقت مرکز مبدا و مقصد ، محل آزمون های پایان ترم خود را تغییر دهند.

۵- برای درخواست مهمان اضطراری دو روش وجود دارد : ۱- درخواست به صورت مراجعه حضوری به مرکز خود – ۲- درخواست از طریق ارسال فکس به مرکز خود

۶- پس از ثبت درخواست ، توجه داشته باشید که تمام درخواست ها با هم و بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست تایید خواهند شد. پس منتظر تایید و موافقت بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست باشید.

۷- در مهمان اضطراری ، شهریه و استاد تغییری نخواهد کرد و فقط محل آزمون پایان ترم دانشجو تغییر خواهد میکند.

۶- اجباری برای مهمان اضطراری وجود ندارد و در صورت عدم درخواست مهمان اضطراری ، امتحانات پایان ترم شما در همان مرکز خود برگزار می شوند.

۹- دانشجویان بدهکار تا زمان واریز شهریه مجاز به مهمان اضطراری نخواهند شد و مراکز مهمان اضطراری آنها را تایید نخواهند کرد.

نکـــــــــــات مهــــــــــــــــــــــــم در مورد تعیین محل آزمون دانشجویان ارشد :

– تعیین محل آزمون مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد. دانشجو مجاز به انتخاب هر مرکزی می باشد. مهم نیست که مرکز مورد نظر شما ارشد داشته باشد یا خیر و یا رشته شما را داشته باشد یا خیر.

۲- پس از ثبت درخواست ، توجه داشته باشید که تمام درخواست ها با هم و بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست تایید خواهند شد. پس منتظر تایید و موافقت بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست باشید.

۳- این موضوع برای شهر تهران استثنا می باشد . دانشجویان فقط از چهار مرکز موجود در شهر تهران یعنی پیام نور تهران جنوب (رشته های علوم انسانی) ،پیام نور تهران شمال (رشته های فنی و مهندسی) ،پیام نور تهران شرق (رشته های علوم پایه) و پیام نور تهران غرب (رشته های مدیریت و حسابداری) فقط مرکزی را می توانند انتخاب کنند که رشته آنها را داشته باشد! اگر رشته دانشجو در هیچ یک از چهار مرکز تهران وجود نداشت ، هر کدام را که بخواهند می توانند انتخاب کنند (دانشجویان پیام نور تهران برای انتخاب سایر شهر های ایران منعی ندارند).

۴- در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نخواهد کرد و فقط محل آزمون پایان ترم دانشجو تغییر خواهد میکند.

۵- دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب مرکز آزمون نمی باشند.

۶- اجباری برای تعیین محل آزمون وجود ندارد و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان امتحانات دانشجویان در همان مرکز خود برگزار می شوند.

۷- تعیین محل آزمون فقط مخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می باشد که از طریق سیستم گلستان انجام می شود و مهمان اضطراری مخصوص دانشجویان کارشناسی می باشد که برای ثبت آن باید با موافقت مرکز مبدا و مقصد ، محل آزمون خود را تغییر دهند.

۸- دانشجویان بدهکار تا زمان واریز شهریه مجاز به تکمیل فرم نمی باشند .

تهیه و تنظیم : از همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *