اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
پیام نور و بیمه دانا
پیام نور و بیمه دانا

بیمه دانا پیام نوری ها را تحت پوشش قرار میدهد

بیمه دانا پیام نوری ها را تحت پوشش قرار میدهد

دانشجویان کارکنان و اعضای خانواده دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند.

طبق توافقنامه ای که بین بیمه دانا و سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور منعقد شد، ۳۰ هزار نفر از کارکنان و اعضای خانواده این دانشگاه در سراسر کشور تحت پوشش انواع خدمات بیمه ای بیمه دانا قرار گرفتند .
همچنین ۷۰۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از بیمه حوادث تحصیلی این شرکت بیمه ای بهره مند شدند .
در مراسم امضای این توافقنامه که بین بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور برگزار شد، کلیه امور بیمه ای این دانشگاه در بیمه دانا تجمیع شد .

بیمه دانا پیام نوری ها را تحت پوشش قرار میدهد
بیمه دانا پیام نوری ها را تحت پوشش قرار میدهد

طبق توافقنامه امضا شده، کلیه کارکنان و اعضای خانواده دانشگاه پیام نور از پوشش های بیمه های درمان تکمیلی، آتش سوزی، شخص ثالث و بدنه اتومبیل، عمر و حوادث کارکنان و دانشجویان، عمر و پس انداز و مسافران خارج از کشور بیمه دانا به مدت یک سال برخوردار شدند .

فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور طی سخنانی با اشاره به خوشنامی بیمه دانا در صنعت بیمه کشور و ابراز رضایت بیمه گذاران بزرگی همچون وزارت کشور از خدمات این شرکت بیمه ای، شفاف بودن، سالم بودن و حرفه ای گری را از ویژگی های بارز بیمه دانا عنوان کرد و خواستار ارائه بهترین نوع خدمات بیمه ای به کارکنان این دانشگاه شد .
دکتر بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا نیز ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرارداد با دانشگاه پیام نوراظهار امیدواری کرد با تعامل ایجاد شده بین طرفین، شایسته ترین نوع خدمات بیمه ای به دانشگاه پیام نور ارائه شود
سعیدیان راد، معاون فنی بیمه های اموال و مسوولیت، تدینی و رضایی مدیران بیمه های درمان و بازاریابی بیمه دانا نیز در این مراسم حضور داشتند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *