اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

انتقال | تغییر | رشته | مقطع | ارشد | پیام‌نور | ممنوع | است

مهمان شدن، انتقال، تغییر رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور ممنوع است.

مهمان شدن، انتقال، تغییر رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور ممنوع است و داوطلبان این دوره باید توجه داشته باشند که امکان انتقال و تغییر رشته ندارند.

دانشجوی دانشگاه پیام نور موظف است در هر نیمسال تحصیلی در مهلت اعلام شده از سوی دانشگاه برای ثبت‌نام و انتخاب واحد درسی اقدام کند.

عدم اقدام به موقع در هر نیمسال تحصیلی به منزله محرومیت از ادامه تحصیل در آن نیمسال تحصیلی است و اگر دانشجو بدون کسب موافقت دانشگاه بیش از دو نیمسال تحصیلی ثبت‌نام نکند از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

تعداد کل واحدهای درسی در هر رشته تحصیلی برای اخذ مدرک تحصیلی (کارشناسی ارشد) حسب رشته تحصیلی از ۲۸ تا ۳۲ واحد درسی است. (تعداد واحدهای رشته مدیریت اجرایی ۴۰ واحد است)

دانشجو حسب مورد به تشخیص گروه آموزشی موظف به اخذ و گذراندن واحدهای جبرانی (حداکثر ۲۴ واحد درسی) و واحدهای اضافی (حداکثر ۸ واحد) است.

تعداد واحدهایی که دانشجو می‌تواند در هر نیمسال تحصیلی (به جز آخرین نیمسال تحصیلی) انتخاب کند با توجه به میانگین نمرات قبلی دانشجو حداقل ۶ و حداکثر ۱۴ واحد درسی است.

مدرک دانشگاه پیام نور تحت هیچ شرایطی معادل ارزیابی نمی شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دانشگاه پیام نور طلایه دار عرصه علم آموزی و خدمات رسانی برای تمامی اقشار جامعه به ویژه اقشار کم درآمد و محروم است.

اسدالله عباسی افزود: فعالیت ارزنده دانشگاه پیام نور در توسعه علمی کشور و کیفیت بالای آموزشی آن همچنین گسترش علم در بین اقشار مردم  و در اقصی نقاط کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهارداشت: دانشگاه پیام نور با شعار آموزش برای همه کس کامل کننده حلقه آموزشی عالی در سطح کشور است و گسترش کمی و کیفی آموزش در این دانشگاه نشان از اهتمام مسئولان این دانشگاه به مقوله گسترش آموزش موثر در کشور دارد.

نماینده مردم رودسر و املش درمجلس گفت: شکستن سد کنکور، گسترش همگانی علم و زدودن نگرانی و تشویش بین خانواده ها را از دیگر محاسن دانشگاه پیام نور دانست و گفت: این دانشگاه با جمعیت دانشجویی حدود یک میلیون نفر و ۵۰۰ مرکز و واحدهای دانشگاهی طلایه دار عرصه علم آموزی در کشوراست.

وی اظهارداشت: خلیل عظیم اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه به عنوان سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه هستند و نمایندگان مردم در مجلس نیز با سعی و توان خود در توسعه و پیشبرد اهداف این دانشگاه قدم برداشته زیرا فارغ التحصیلان این دانشگاه بیشترین درصد قبولی دردوره های کارشناسی ارشد و دکتری درآزمون سازمان سنجش و حتی دانشگاه آزاداسلامی را به خود اختصاص می دهند.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی مدرک دانشگاه پیام نور معادل ارزیابی نخواهد شد، یادآورشد: دیدگاه های غیرکارشناسانه و شخصی مسئولان دربرابر خدمات صادقانه بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ضمن ایجاد دلسردی دربین جمعیت و خیل عظیم دانشجویی دانشگاه پیام نور و خانواده هایشان سبب تنش و دوگانگی درکشوراسلامی فراهم می کند.

 

منبع : خبرگزاری دانشجویان پیام نور ( پیام نورنا)

تهیه و تنظیم همیشه آنلاین

انتقال,تغییر رشته,ممنوع,ممنوعیت انتقال,تغییر گرایش,پیام نور,فراگیر پیام نور,تغییر رشته فراگیر,تغییر رشته پیام نور,ممنوعیت تغییر و انتقال در پیام نور,ممنوعیت تغییر رشته,ممنوعیت انتقال

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. محمدهادی برایی نژاد

    سلام از مطالب جالبتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *