اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تغییر شیوه آموزشی کارشناسی ارشد در پیام نور

بیش از ۱۸ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پیام نور تهران

بیش از ۱۸ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پیام نور تهران

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت : ۳۴۴ دانشجو دکتری و ۱۷۸۹۶ دانشجوی کارشناسی ارشد ( تحصیلات تکمیلی ) در دانشگاه پیام نور استان تهران تحصیل میکنند.

بیش از ۱۸ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پیام نور تهران
بیش از ۱۸ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پیام نور تهران

علی جمشیدی در حاشیه بازدید از مرکز ری، با ذکر این نکته که دانشگاه پیام نور استان تهران در بین دانشگاه های تهران بیشترین تعداد دانشجو را دارد، اعلام کرد: هم اکنون ۳۴۴ دانشجو در مقطع دکتری و ۱۷۸۹۶ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان تهران تحصیل می کنند.
وی گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان تهران ۸۷۴۳۳ دانشجو در حال تحصیل دارد و این تعداد قابل توجه دانشجو، عزم مسوولان دانشگاه را در ارائه تسهیلات و خدمت رسانی در حوزه های مختلف بیش از پیش جزم می کند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه افزود: برآنیم تا با اجرایی کردن مصوبات کارگروه هایی که از چندی پیش تشکیل شده و با تشکیل جلسات منظم، فعالیت خود را آغاز کرده اند، اقدامات تازه و بدیعی در حوزه های مختلف انجام دهیم که بخشی از این فعالیت ها در قالب اقدامات اصلاحی یا پیشگیرانه انجام شده است و به زودی نتایج آن اعلان خواهد شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از مهر

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *