اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

برگزاری و آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر سال 95

برگزاری و آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر سال 95

برگزاری و آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر سال 95 : آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 95 (نوبت شانزدهم) دانشگاه پیام نور برگزار شد. زمان اعلام نتایج آزمون وآمار شرکت کنندگان و ظرفیت پذیرش گروه های مختلف

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت شانزدهم (سال 95) دانشگاه پیام نور ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 13 اسفند ماه 1394 در 99 شهرستان و در 115 حوزه امتحانی به صورت همزمان برگزار شد.

در این آزمون داوطلبان جهت ورود به دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 5 گروه امتحانی علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی و مهندسی و هنر با هم به رقابت پرداختند .

تعداد 64 هزار و 543 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم (سال 95) ثبت نام کرده اند که از این تعداد 31 هزار و 146 نفر معادل 48.32 درصد داوطلبان زن و 33 هزار و 397 نفر معادل 51.77 درصد داوطلبان مرد هستند.

در این نوبت از آزمون فراگیر 64 هزار و 553 داوطلب ثبت‌نام کننده برای شرکت در یکی از 5 گروه آموزشی این آزمون متقاضی شدند که 54 هزار و 807 نفر در گروه علوم انسانی، 2 هزار 39 نفر در گروه علوم پایه، 5 هزار و 334 نفر در گروه فنی و مهندسی، 581 نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و یک هزار و 782 نفر در گروه هنر هستند.

در دوره شانزدهم فراگیر کارشناسی ارشد ، داوطلبان در 950 کد رشته محل به رقابت می پردازند که از این تعداد پذیرش در 838 کد رشته محل به صورت آموزشی و پژوهشی و در 112 رشته به صورت الکترونیکی خواهد بود.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم سال 95

لازم به ذکر است نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت شانزدهم (سال 95) دانشگاه پیام نور طبق برنامه ریزی سازمان سنجش ، در اواخر اردیبهشت ماه سال 95 اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان از مهرماه سال 95 مشغول تحصیل خواهند شد.

جدول آمار شرکت کنندگان و ظرفیت پذیرش
کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم پذیرش مهرماه 95
گروه تعداد شرکت کنندگان ظرفیت پذیرش درصد پذیرش

(درصد به صورت کلی در گروه است)

علوم انسانی 54807 14120 25.7%
علوم پایه 2039 5420 100% *
فنی و مهندسی 5334 960 18%
کشاورزی 581 340 58.5%
هنر 1782 120 6.7%
جمع کل 64543 نفر 20960 نفر 32.47%
همیشه آنلاین www.hamisheonline.com

 * در این گروه ظرفیت 2 برابر شرکت کنندگان است به دلیل نداشتن آمار به تفکیک رشته نمی توان گفت که 100% همه شرکت کنندگان در تمام رشته قبول خواهند شد

توجه : درصد های ذکر شده به صورت کلی در آن گروه هست و برای هر رشته نمی توان گفت همین درصد ها پذیرش خواهد شد بلکه امکان متفاوت بودن هر رشته در پذیرش هست چون آمار به تفکیک رشته اعلام نمی گردد

برای اطلاع از آخرین اخبار نتایج آزمون و اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم (سال 95) پیام نور عضو خبرنامه شوید تا جدیدترین خبرها به ایمیل شما ارسال شود.

برای اینکه بتوانید از آخرین مطالب ( دانلود سوالات و مقالات و خبرهای پیام نور ) مطلع گردید با وارد کردن ایمیل خود عضو خبرنامه شوید

آدرس ایمیل خود را وارد نمایید


توجه داشته باشید که پس از ثبت ایمیلتان یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی جهت تکمیل ثبت نام شما در خبر نامه به ایمیل شما ارسال میگردد که باید بروی لینک ارسالی کلیک نمایید تا فرآیند ثبت نام شما در خبر نامه تکمیل گردد

عضویت در کانال رسمی تلگرام همیشه آنلاین – کلیک کنید

 

دکتر فراهانی در بازدید از حوزه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر:

پذیرش به شیوه فراگیر، ویژگی منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور تهران جنوب گفت: در شانزدهمین دوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 64 هزار و 543 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۱۴۶ نفر زن و ۳۳ هزار ۳۹۷ نفر مرد هستند.
دکتر فراهانی افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در 99 شهرستان و در 115 حوزه امتحانی به صورت همزمان برگزار شد.
وی افزود: تعداد شرکت کنندگان در هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم انسانی 54 هزار و 807 نفر، علوم پایه 2039 نفر، فنی و مهندسی 5334 نفر، کشاورزی و منابع طبیعی 581 نفر و هنر 1782 نفر است.
دکتر فراهانی با اشاره به اینکه این آزمون نمره منفی ندارد، تاکید کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه ۹۵ دانشگاه پیام نور ۲۰ هزار و ۹۶۰ نفر است.
برگزاری و آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر سال 95
برگزاری و آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر سال 95

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور افزود: در دوره شانزدهم فراگیر کارشناسی ارشد ،داوطلبان در 950 کد رشته محل به رقابت می پردازند که از این تعداد پذیرش در 838 کد رشته محل به صورت آموزشی و پژوهشی و در 112 رشته به صورت الکترونیکی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه شیوه پذیرش فراگیر از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است گفت: با این شیوه پذیرش توان علمی داوطلبان در رشته مورد تقاضاسنجیده می شود و در واقع افرادی که در دروس تخصصی رشته مورد نظر قوی تر باشند پذیرفته می شوند.
دکتر فراهانی در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور بستر لازم جهت ادامه تحصیل هموطنان به ویژه شاغلین را با بالاترین کیفیت آموزشی فراهم کرده است.
دکتر فراهانی در خصوص برنامه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی گفت: تقویت زیر ساخت آموزش مبتنی بر رسانه و تولید محتوای الکترونیکی از اولویت های کاری معاونت آموزشی است که علاوه برارتقا کیفیت گامی در جهت تسهیل امر آموزش و سنجش خواهد بود.
وی در ادامه گفت: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور از طریق فراگیر میتوانند این دوره را به شیوه آموزش محور و یا پژوهش محور طی نمایند.
دکتر فراهانی در پایان اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در 99 شهرستان و در 115 حوزه امتحانی به صورت همزمان برگزار شد و نتایج در 30 اردیبهشت سال 95 اعلام خواهد شد.

تهیه و  تنظیم : همیشه آنلاین
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. با و تشکر از مدیرت محترم سایت
    ممنون از اطلاع رسانی خوبتان
    لطفا آمار غائبین در کنکور ارشد فراگیر را اعلام نمایید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *