اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

لغو حذف اضطراری در پیام نور از ترم جاری

لغو حذف اضطراری در پیام نور از ترم جاری

لغو حذف اضطراری در پیام نور از ترم جاری : مدیر آموزشی دانشگاه پیام‌ نور خوزستان گفت: با توجه به این‌که اگر دانشجو در جلسه امتحان شرکت نکند برای او غیبت موجه غیر‌پزشکی محسوب می‌شود، از این ترم به بعد حذف اضطراری دیگر وجود ندارد.

لغو حذف اضطراری در پیام نور از ترم جاری
لغو حذف اضطراری در پیام نور از ترم جاری

ایسنا – ندا اسدی ، مدیر آموزشی دانشگاه پیام‌ نور خوزستان در خصوص شیوه برگزاری امتحانات نیم‌سال دانشگاه پیام نور استان، اظهارکرد: سازمان مرکزی معمولاً ۱۰ روز قبل از شروع امتحانات اعلام می‌کند که امتحانات چه گروه‌های درسی به‌صورت الکترونیکی برگزار شود و در حال حاضر در این‌باره دستورالعملی ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: برگزاری امتحانات به‌صورت الکترونیکی بیشتر در مقطع کارشناسی متمرکز است و در این شیوه مانند امتحانات معمولی دانشجویان به‌صورت حضوری در آزمون شرکت می‌کنند اما به‌جای آن‌که برگه‌های امتحان را با مداد پُر کنند با استفاده از لپ‌تاپ این کار را انجام می‌دهند.

مدیر آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: با توجه به این‌که اگر دانشجو در جلسه امتحان شرکت نکند برای او غیبت موجه غیر‌پزشکی محسوب می‌شود، از این ترم به بعد حذف اضطراری دیگر وجود ندارد البته در این صورت شهریه‌ای نیز به دانشجو بازگردانده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تنها در صورتی نمره صفر برای یک درس ثبت می‌شود که دانشجو در جلسه آزمون حضور پیدا کند اما چیزی در برگه امتحان ننویسد و به عبارت دیگر برگه جواب او سفید باشد.

اسدی همچنین درباره امکان تغییر محل امتحان، تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌تواند محل آزمون را تعیین کند اما در مقطع کارشناسی باید به‌عنوان مهمان اضطراری درخواست تغییر محل آزمون ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: دلایل و استنادات این دانشجویان برای درخواست تغییر محل آزمون بررسی می‌شود و اگر دلایل ارائه‌شده مطابق دستورالعمل مهمان اضطراری و موجه باشد، با این درخواست موافقت می‌شود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از ایسنا

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *