اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه پیام‌ نور

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه پیام‌ نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با اشاره به گسترش آموزش های مجازی و الکترونیکی در این دانشگاه، جزئیات برگزاری این دوره‌ها (جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد مجازی )  را تشریح کرد.

ابوالفضل فراهانی در گفتگو با ایسنا با تاکید بر اینکه توسعه آموزش‌های مجازی در دانشگاه پیام نور بیش از گذشته در دستور کار این دانشگاه قرار دارد،افزود:یکی از ماموریت های مهم دانشگاه پیام نور ، ایجاد رشته های آموزش مجازی در راستای کیفی سازی آموزشی است.

وی از پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از نیم سال دوم تحصیلی سال ۹۶_۹۵ در ۱۳۰ رشته محل جدید خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور تیم‌های متعددی شامل اعضای هیات علمی این دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های دیگر را مشغول تدوین محتوای دوره های الکترونیک کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ادامه داد:هدف دانشگاه این است که تا پایان مرداد ماه سال جاری ۱۵۰۰ عنوان درسی تولید محتوای الکترونیک داشته باشد یا محتواهایی که از قبل تهیه شده است را مجددا مورد ارزیابی قرار دهد و چنانچه این محتواها استاندارد لازم را داشته باشند به کار گرفته شوند.

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه پیام‌ نور
جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه پیام‌ نور

فراهانی با بیا اینکه سرفصل‌های آموزش‌های مجازی و آموزش‌های حضوری در دانشگاه پیام نور یکسان است،گفت:محتوا و سرفصل دروس در آموزش الکترونیکی و آموزش حضوری یکسان است و فقط روش آموزش فرق می‌کند.

وی در ادامه درمورد مدرکی که به فارغ التحصیلان دوره‌های مجازی اعطا می‌شود توضیح داد:دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی و زیر نظر وزارت علوم است، در مدرکی که به فارغ التحصیلانی که دوره‌های مجازی را گذرانده‌اند اعطا می‌شود،شیوه آموزش ذکر نمی شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درمورد پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی این دانشگاه نیز گفت:پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری و سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد و طول دوره‌های مجازی مشابه دوره‌های حضوری دانشگاه پیام نور است.

فراهانی با بیان اینکه میزان شهریه دوره‌های مجازی هنوز مشخص نیست، درمورد ظرفیت پذیرش دوره‌های مجازی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد برای هر رشته محل ۴۰ نفر است اما ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی هنوز مشخص نیست.

وی در پایان به این سوال که داوطلبان سرباز می‌توانند همزمان با دوره سربازی در دوره‌های مجازی دانشگاه پیام نور شرکت کنند یا خیر،پاسخ داد: شرکت در دوره‌های مجازی و الکترونیکی دانشگاه پیام نور برای داوطلبان سرباز امکان پذیر نیست.

منبع : ایسنا

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *