نماد سایت همیشه آنلاین

۲۰ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

۲۰ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از صدور مجوز قطعی برای راه‌اندازی ۲۰ رشته ارشد این دانشگاه در استان‌های مختلف خبرداد.

دکتر ابوالفضل فراهانی با اعلام این مطلب افزود: این مجوز در گروه‌های مختلف علمی اعم از “فنی و مهندسی”، “علوم انسانی” و “علوم پایه” از شورای گسترش آموزش عالی اخذ شده است.

۲۰ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: سایر تقاضاهای دانشگاه برای بررسی و صدور مجوز رشته نیز در دست پیگیری است و به زودی تعداد بیشتری مجوز رشته در مقطع کارشناسی ارشد از شورای گسترش اخذ و امکان پذیرش دانشجو برای این رشته‌ها نیز فراهم خواهد شد.

ضرورت تلاش روسای مراکز و استانها بر معرفی بیشتر توانمندی های دانشگاه و تکمیل ظرفیت

دکتر فراهانی در ادامه ضمن تاکید بر تلاش و اهتمام همه جانبه استانها و مراکز دانشگاه پیام نور در معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه تصریح کرد: در جریان پذیرش دانشجوی سال ۹۵، همه استان‌ها و مراکز دانشگاه پیام نور اهتمام و تلاش همه جانبه‌ای را صورت خواهند داد تا بتوانند جنبه‌هایی از قابلیت‌های این دانشگاه را که تاکنون برای آحاد جامعه ناشناخته مانده است، به جامعه معرفی نمایند تا مشتاقان و علاقه‌مندان به تحصیل بتوانند از مزیت‌های این دانشگاه برای شروع تحصیل در مقاطع مختلف بهره‌مند شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در پایان یادآور شد: این دانشگاه با برخورداری از ویژگی‌های خاص، امکانات متمایزی برای ادامه تحصیل گروه شاغلین و کسانی که به هر نحو با محدودیت‌هایی برای حضور تمام وقت مواجه‌ هستند، فراهم می آورد و شایسته است آن طور که در شأن این دانشگاه است، به مخاطبان و علاقه‌مندان معرفی شود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل