اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت هفدهم

زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت هفدهم

زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد برگزاری ۱۵ بهمن ماه کشور در دهه دوم اسفند ماه 95 می باشد . نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت هفدهم در اسفند ماه اعلام می شود.

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، ۱۵ بهمن ماه بصورت همزمان در ۸۲ شهرستان مختلف در سراسر کشور برگزار شد و نتایج این آزمون دهه دوم اسفند اعلام می شود.

طی این آزمون ۵۴ هزار و ۸۶۶ داوطلب برای پذیرش در ۱۴۰۰ رشته محل در بیش از ۱۹۰ رشته گرایش و در پنج گروه آموزشی شامل گروه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و گروه آزمایشی هنر به رقابت پرداختند.

ظرفیت پذیرش در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دوره بهمن ماه ۳۳ هزار و ۸۰۰ نفر است و نتایج نهایی این آزمون دهه دوم اسفند ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.

در این آزمون داوطلبان جهت ورود به دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 5 گروه امتحانی علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی و مهندسی و هنر با هم به رقابت پرداختند .

زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت هفدهم
زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت هفدهم

از تعداد 54 هزار و 866 داوطلب که در این آزمون ثبت نام کرده اند تعداد 26 هزار و 262 نفر زن و 28 هزار و 604 نفر مرد هستند. به عبارت دیگر 47.87 درصد زن و 52.13 درصد داوطلبان مرد هستند.

این آمار نسبت به آمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مهرماه 95 فراگیر پیام نور که تعداد 64 هزار و 543 نفر بوده است، تعداد 9 هزار و 677 نفر یا به عبارت دیگر 15 درصد کاهش نشان می دهد.

از تعداد 54 هزار و 866 داوطلب، تعداد 48 هزار و 162 نفر در گروه علوم انسانی، تعداد 1 هزار و 519 نفر در گروه علوم پایه، تعداد 3 هزار و 683 نفر در گروه فنی و مهندسی، تعداد 283 نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و تعداد 1 هزار و 219 نفر در گروه هنر ثبت نام کرده اند.

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد فراگیر بهمن ماه 95 (نوبت هفدهم) دانشگاه پیام نور در یک هزار و 400 رشته محل و در بیش از 190 رشته – گرایش و در 5 گروه آموزشی، در 82 شهر مختلف برگزار شد.

لازم به ذکر است نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت هفدهم (بهمن سال 95) دانشگاه پیام نور طبق برنامه ریزی سازمان سنجش ، در دهه دوم اسفند ماه سال 95 اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 مشغول تحصیل خواهند شد.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *