اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

دانشگاه پیام نور تحصیل را برای داوطلبان آسان کرد | مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور تحصیل را برای داوطلبان آسان کرد

علی نجفی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر نازک تبار عنوان کرد: دانشگاه پیام نور تحصیل را برای داوطلبان آسان کرد.
دکتر حسین نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران با علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر نازک تباراظهارداشت:دانشگاه پیام نور درصدد هست آمایش واحدها باتوجه به کاهش جمعیت دانشجویی عملیاتی شود و رشته های کاربردی با توجه به نیازهای بومی – منطقه ای را توسعه دهد.
علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این دیدار بیان داشت:نقش دانشگاه پیام نور در فضای علمی پژوهشی گسترده است.

دانشگاه پیام نور تحصیل را برای داوطلبان آسان کرد
دانشگاه پیام نور تحصیل را برای داوطلبان آسان کرد
وی تصریح کرد:این دانشگاه با شیوه آموزش از راه دور و آموزش مجازی،تحصیل را برای داوطلبان آسان کرده است.
وی یادآورشد:دانشگاه پیام نور با جهت گیری به سمت فناوری و نوآوری به عنوان دانشگاه کارآفرین می تواند نقش اساسی در اشتغالزایی دانش آموختگان ایفا کند.

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور:

با توجه به گستردگی مراکز و احد های دانشگاه پیام نور(بیش از 500 مرکز و واحد در سراسر کشور) امکان انتخاب رشته و شهر به صورت بومی وجود دارد.
مضاف بر اینکه پیام نور در مقطع ارشد بومی گزینی ندارد و داوطلبان می توانند در هر نقطه ای از ایران که دارای دانشگاه پیام نور هست تحصیل نمایند
ارائه مدرک رسمی و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخورداری از مزایای استخدامی پس از فارغ التحصیلی
امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با حداقل شهریه در تمامی دانشگاه های معتبر (امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری در داخل و خارج از کشور)
صدور معافیت نظام وظیفه برای داوطلبین مرد پس از قبولی در دانشگاه پیام نور
امکان ادامه تحصیل همزمان در دورشته
با توجه به اجباری نبودن حضور در کلاسهای دروس تئوری،امکان ادامه تحصیل برای شاغلین محترم کلیه ادارات،ارگانها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی فراهم است(حضور درکلاسهای عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی الزامیست)
نداشتن محدودیت سنی در ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل
هزینه تحصیل پائین(نسبت به دانشگاههای آزاد و غیر انتفاعی و جامع علمی کاربردی)
به دلیل کیفیت بالای محتوای درسی و کیفیت یادگیری دانشجویان ؛آمار قبولی در مقاطع ارشد و دکترا در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
استفاده ازاساتید مجرب و فارغ التحصیل از دانشگاههای معتبر داخل و خارج از کشور
امکان استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در تمامی مقاطع
پذیرش دانشجوبه صورت مجازی(الکترونیکی) در مقطع کارشناسی ارشد

شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور:

آموزش در دانشگاه پیام نور مبتنی بر نظام آموزشی از را دور(نیمه حضوری، الکترونیکی و …) است و دانشگاه با بهره گیریاز فناوری های آموزشی کلاسهای آموزشی خود را در قالب ساعات محدودتری نسبت به ساعات کلاسهای درس سنتی درسایر دانشگاه هابرنامه ریزی و ارائه می نماید. البته طبق ضوابط آموزشی دانشگاه حضور دانشجویان درکلاسهای دروس تئوری اختیاری بوده و فقط شرکت در کلاسهای عملی الزامی است.
در اغلب مرکز/واحدهای دانشگاه پیام نور بیشتر دروس نظری به صورت کلاس نیمه حضوری برای مرور درس و رفع اشکال گروهی برگزار می شود درشرایطی که امکان تشکیل جلسه های رفع اشکال گروهی و یا کلاس های درس حضوری وجود نداشته باشد و یا تعداد پذیرفته شدگان در یک رشته تحصیلی به حد نصاب لازم تشکیل کلاس نرسد به دانشگاه واحدهای درسی مورد نظر را به صورت کاملاً غیرحضوری وخودخوان ارائه خواهد داد و یا در صورت ضرورت دانشگاه محل تحصیل این دسته از دانشجویان را در یکی از مرکز/واحدهای همجوار که دارای رشته تحصیلی مورد نظر باشد تعیین می نماید.
دروس عملی در دانشگاه به صورت کلاسهای حضوری و یا آزمایشگاهی و کارگاهی و سایر برگزار می شودو حضور دانشجو در این کلاسهای این دروس الزامی می باشد. با توجه به نیمه حضوری بودن کلاسهای تئوری دانشگاه پیام نور و اختیاری بودن کلاسهای تئوری امکان اشتغال دانشجو همزمان با تحصیل نیز فراهم شده است.
 
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *