اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم سال 97

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم سال 97

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم سال 97 در چه زمانی هست ؟ مشاوران همیشه آنلاین به این سوال پاسخ میدهند.

✅ سوال بسیاری از شما عزیزان این هست که بلاخره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم سال 97 در چه زمانی ثبت نام و برگزار خواهد شد ؟

🛑 در برخی از سالها آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال به صورت 2 نوبت برگزار می شود که امسال با توجه به عدم اعلام برگزاری آزمون برای تابستان که در ترم مهر پذیرشی انجام دهد قطعا پیام نور برای ارشد فراگیر در ترم بهمن پذیرش خواهد داشت.

📣 با توجه به توضیحات بالا ما مطمئن هستیم که برای ترم بهمن قطعا پذیرش خواهد داشت و طبق سنوات و دوره های گذشته آزمون ارشد فراگیر در مهر یا آبان 97 ثبت نام و در دی ماه آزمونی را برگزار خواهد کرد و قبولی های آزمون از ترم بهمن شروع به تحصیل در دانشگاه پیام نور خواهند داشت.

🔵 نتیجه گیری : با اطمینان کامل دانشگاه پیام نور برای ترم بهمن پذیر خواهد داشت و مهر یا آبان ثبت نام و دی ماه آزمون برگزار میگردد

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم سال 97
تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم سال 97

کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم

🔴 سوال بعدی که داوطلبان عزیز برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم می پرسند که چقدر وقت دارند و از کی باید شرو ع کنند ؟

🔶 با توجه به اینکه در دی ماه آزمون برگزار میگردد زمان مفید تا برگزاری برای آمادگی چیزی کمتر از 5 ماه می باشد که برای برخی از رشته ها مثل حقوق و روانشناسی زمان خیلی کم شده ولی برای رشته های دیگر مثل مدیریت وقت ایده آلی می باشد.

البته داوطلبانی هستند که از اسفند ماه سال قبل در حال مطالعه هستند پس کسانی که دست رو دست گذاشته اند برای رشته های مثل حقوق و روانشناسی و مدیریت بایستی شروع میکردند و پیشنهاد میدهیم سریعا نسبت به آمادگی خود اقدام نمایند.

🔵 نتیجه گیری : مفید از الان تا برگزاری آزمون کمتر از 5 ماه وقت دارید که زودتر شروع کنید پس زمان رو از دست ندهید

 

🔴 سوال بعدی که دواطلبان خیلی درگیر آن هستند اینست که آیا منابع وض می شود آیا از الان بر اساس منابع دوره قبل شروع کنیم یا صبر کنیم منابع مشخص شود ؟

🔶 پاسخ ما همیشه به این سوالات اینست که شما 2 نوع ریسک دارید یا زمان رو از دست بدهید یا منابع تغییر کند همیشه ریسک از دست دادن زمان هزینه زیادی برای شما دارد و طبق تجربه تغییر منابع یا در برخی اوقات خیلی ناچیز است یا بدون تغییر ولی زمان برای رشته های گروه روانشناسی و حقوق و مدیریت همیشه بوده و اگر صبر کنید تا روز ثبت نام تا از منابع باخبر بشید دیگر تا آزمون 2 ماه بیشتر زمانی نمانده که عملا آمادگی در ان زمان غیر ممکن هست پس بهترین کار قبول ریسک تغییر منبع هست و زمان رو برای خودتان نگه دارید.

مجددا یادآور می شویم که داوطلبانی هستند که در دوره های مشاوره ما از اسفند ماه 96 در حال آمادگی و مطالعه بر اساس منابع دوره قبل هستند پس قطعا اگر تغییری در منبع رشته آنها رخ ندهد یا تغییر کمی داشته باشد برد خواهند کرد.

معمولا تغییرات منابع در اکثر رشته ها جزئی بوده و یک درس و کتاب رو شامل میشه پس دست رو دست نگذارید و وقت رو از دست ندهید

🔵 نتیجه گیری : برآیند توضیحات بالای ما اینست که از همین امروز شروع کنید چون فردا دیر است پس برای قبولی از ابتدای شهریور هم طبق برنامه میشه موفق شد و قبولی آورد حتی برای رشته های سختی مثل حقوق و روانشناسی

کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم

🔴 سوال آخر : برای آمادگی نمی دانیم باید از کجا شروع کنیم ؟

🔶 اگر تا الان در آزمون ارشد فراگیر شرکت نکردید بهتر است مشاوره بگیرید و طبق برنامه ریزی پیش بروید اگر هم قبلا شرکت کرده اید بهتر است مطالعه منظم و طبق تجربیات داشته باشید

🔹 در پایان شما برای آمادگی چیزی خیلی کمتر از 250 هزارتومان هزینه نیاز دارید پس گول تبلیغات ها رو نخورید و به صورت خودخوان با برنامه ریزی و حتی خودخوان می تونید راحت قبول شوید

هر گونه خبر در مورد ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد فراگیر در کانال و سایت همیشه آنلاین منتشر خواهد شد

کانال ارشد فراگیر پیام نور – @payamnur

کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *