اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی مهارتی در دانشگاه پیام نور

برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی مهارتی در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی مهارتی در دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد.

به نقل از دانشگاه پیام نور،  غلامرضا بخشی خانیکی با اشاره به کسب مقام اول این دانشگاه در زمینه برگزاری دوره های مهارتی آموزشی و درآمدزایی گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی با نظارت و هدایت مسئولان ستاد در دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شده است.

دوره آموزشی مهارتی در دانشگاه پیام نور

برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی مهارتی در دانشگاه پیام نور
برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی مهارتی در دانشگاه پیام نور

وی گذار از دانشگاه نسل دوم و سوم را راهکار ناگزیر دانشگاه های دنیا خواند و خاطر نشان کرد: ما هم سعی می کنیم با جدیت تمام در حفظ و ارتقای کیفیت آموزشی، بسترهای لازم را برای این دگرگونی و افزایش توانمندی کارآفرینی و مهارتی مخاطبان این دانشگاه فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران توجه به حوزه مهارت آموزی را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: خوشبختانه علاوه بر دوره های مهارتی و درآمدزایی، در حوزه پژوهش و حوزه امور دانشجویی هم همکاران ما مقام اول را کسب کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: تهیه پیش نویس آیین نامه آموزش آزاد دانشگاه پیام نور، عضویت در کارگروه آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام نور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد ویژه کارکنان آموزش‌های آزاد در دانشگاه پیام نور استان تهران و همچنین آسیب شناسی و ارائه راهکار در خصوص فرآیند‌ها و سامانه آموزش آزاد (OTC) به دفتر آموزش آزاد دانشگاه پیام نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه درآمدزایی دانشگاه پیام نور استان تهران صورت گرفته است.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *