اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
شهریه دانشگاه پیام نور
شهریه دانشگاه پیام نور

افزایش شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش یافت

افزایش شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش یافت

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: افزایش شهریه ثابت امسال دانشگاه پیام نور ۵ درصد کمتر از مصوبه هیات امنا و کمتر از سال گذشته بوده است.

به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده با عنوان اینکه هیچ گونه افزایش شهریه ای در نیمسال تحصیلی جاری اتفاق نیفتاده، اظهار داشت: این دانشگاه هرگونه افزایش در شهریه خود را صرفا بر اساس مصوبات هیات امنا تعیین کرده و خارج از این مصوبات هیچ گونه مبلغ اضافی دریافت نمی کند.

افزایش 15% شهریه دانشگاه پیام نور در ابتدای سال تحصیلی

وی  افزود: بر اساس مصوبه هیات امنا، دانشگاه پیام نور می تواند در ابتدای هر سال تحصیلی، حداکثر ۱۵ درصد افزایش شهریه داشته باشد که امسال این مبلغ را به دلیل شرایط اقتصادی کشور و رفاه حال دانشجویان، ۵ درصد کاهش داده است.

افزایش شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش یافت
افزایش شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش یافت

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور با اشاره به سهم دانشجویان درخصوص بودجه فعالیت های فرهنگی نیز گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور طبق مصوبه وزارت علوم، در ابتدای هر سال مبلغ ۳۵۰ هزار ریال بابت فعالیت های فرهنگی پرداخت می کنند که این مبلغ قبلا در ابتدای سال تحصیلی به صورت کامل دریافت می شد اما امسال، دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان و با توجه به درخواست های مکرر این عزیزان، مبلغ ۱۷۵ هزار ریال در دو نوبت یعنی در طول هر نیمسال تحصیلی دریافت می کند.

وی یادآور شد: شهریه دانشگاه پیام نور تقریبا یک سوم تمام دانشگاه های شهریه ای و پایین ترین شهریه دانشگاه های کشور است.

در مورد شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 97 – 98 بدانیم

دانشگاه پیام نور با آغاز سال تحصیلی جدید مبالغ مصوب شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 97 – 98 را در اطلاعیه ای منتشر کرده و به واحدهای خود ابلاغ می کند .

از این رو داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، رشته محل های این دانشگاه را انتخاب کرده و موفق به کسب رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 97 می شوند می بایست در زمان ثبت نام در دانشگاه محل قبولی ، شهریه مذکور را پرداخت نمایند .

این شهریه که توسط هیئت امنای دانشگاه پیام نور تعیین می شود شامل شهریه ثابت برای هر نیمسال تحصیلی و شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی می باشد .

در جدول زیر شهریه کارشناسی ارشد پیام نور سال گذشته ارائه شده که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 – 98 می توانند از حدود تقریبی آن آگاه شوند .

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد این مبلغ هر ساله به طور میانگین 10 الی 15 درصد افزایش می یابد .

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *