اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دانشگاه پیام نور
دانشگاه پیام نور

صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده پیام نور

صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور گفت: مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده رایگان و به سرعت صادر می شود.

مدارک دانش آموختگی موقت و دائم فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور

مرتضی محسنی ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده سیل اخیر در سراسر کشور گفت: مدارک دانش آموختگی موقت و دائم فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که نسخه اصلی آن در سیل اخیر مفقود یا مخدوش شده؛ با تأیید مراکز و واحد استانی رایگان و در اسرع وقت صادر می‌شود.

دریافت دانشنامه جدید دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور افزود: دانش آموختگان برای ثبت درخواست و دریافت دانشنامه‌های جدید به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.

وی با عنوان اینکه صدور مدارک دانش آموختگی جدید برای آسیب دیدگان از سیل منوط به تأیید مرکز یا واحد دانشگاهی مربوطه است، اظهار داشت: این خدمت به تمامی استان‌های سیل زده کشور ارائه می‌شود.

انتقال مدارک و اسناد مراکز و واحدها در مناطق سیل زده

وی در پایان از انتقال مدارک و اسناد مراکز و واحدها در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: با تلاش و پیش بینی‌های صورت گرفته در اکثر مناطق در معرض سیل، با اقدامات پیشگیرانه، کلیه مدارک و اسناد آموزشی، مالی و اداری موجود در مراکز واحدهای دانشگاه‌های پیام نور، جمع آوری و به محل‌های ایمن منتقل شده‌اند.

صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده پیام نور
صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده پیام نور

دانشگاه پیام نور برای کمک به مردم سیل زده گلستان آمادگی کامل دارد

رئیس دانشگاه پیام نور از آمادگی کامل دانشگاه پیام نور استان گلستان برای کمک به مردم سیل زده این استان خبر داد.

دکتر محمدرضا زمانی امداد رسانی به مردم استان گلستان در چنین شرایط بحرانی را مهم‌ترین وظیفه انسانی تمامی هموطنان دانست.

محموله کمک‌های دانشگاه پیام نور

وی افزود: اولین محموله کمک‌های دانشگاه پیام نور که شامل اقلام ضروری و مواد مورد نیاز شامل آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، پتو و …هستند، از طریق کانون هلال احمر دانشجویی به دست مردم سیل زده استان رسیده است و به زودی محموله‌های دیگر نیز تهیه و ارسال خواهد شد.

زمانی از تمامی همکاران علمی و اداری و نیز دانشجویانی که توانایی امداد رسانی به مردم سیل زده را دارند دعوت کرد در این امر خداپسندانه و کمک به همنوعان خود اقدام کنند.

وی افزود: در ایامی که تمامی ایرانیان در تعطیلات عید نوروز و شادی این ایام به سر می‌برند، نمی‌توانیم از دور نظاره گر درد و رنج تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان که به دلیل حادثه سیل دچار خسارات فراوانی شده اند، باشیم و این وظیفه همه ماست که با وحدت و همدلی بیشتر مشکلات ناشی از سیل ویرانگر را کمرنگ و در جهت کاستن از تالمات مردم استان قدمی برداریم.

رئیس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: دانشگاه پیام نور در استان گلستان هم اکنون با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت و کمک رسانی به این مردم شریف است.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *