اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
شهریه
شهریه

دانشجویان پیام نور تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام شهریه می گیرند

دانشجویان پیام نور تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام شهریه می گیرند

دانشجویان پیام نور تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام شهریه می گیرند دانشجویان دانشگاه پیام نور با توجه به تفاهم نامه این دانشگاه با یکی از بانک های قرض الحسنه کشور تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه شهریه دریافت کنند.

صبح روز 12 تیرماه 98 تفاهمنامه همکاری به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه شهریه دانشجویان، میان محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور و یکی از بانک‌های قرض الحسنه منعقد شد.

موضوع تفاهم نامه تسهیلات

بر اساس این تفاهمنامه، تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه شهریه به دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه پیام نور با عاملیت بانک طرف تعهد دانشگاه طبق شرایط تفاهم نامه، ضوابط جاری بانک و به میزان تمام ترم‌های مجاز اعلامی توسط دانشگاه پرداخت می‌شود.

دانشجویان پیام نور تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام شهریه می گیرند
دانشجویان پیام نور تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام شهریه می گیرند

شرایط تفاهم نامه تسهیلات

هر یک از دانشجویان متقاضی می‌توانند در صورت معرفی کتبی از سوی دانشگاه پیام نور به شعب بانک طرف تعهد دانشگاه مراجعه کرده و طبق ضوابط بانک و با توجه به مبلغ تأیید شده از سوی دانشگاه، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند.

تسهیلات ارائه شده بر مبنای عقد قرض الحسنه و با کارمزد کمتر از ۴ درصد بر اساس مانده بدهی سالانه برای هر دانشجو محاسبه می‌شود.

مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی حداکثر ۴۸ ماه و به ازای هر سال تحصیلی حداکثر ۱۲ قسط مطابق با مقطع تحصیلی و اعلام دانشگاه است.

در این تفاهمنامه، بانک طرف تعهد دانشگاه به منظور رفاه حال دانشجویان، امکان ورود دانشجویان در سامانه‌های افتتاح حساب آنلاین و سامانه پرداخت تسهیلات به صورت آنلاین را فراهم کرده است و دانشجویان پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده، تسهیلاتی معادل با کل شهریه تقریبی خود تا زمان فارغ التحصیلی به صورت یکجا دریافت می‌کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. سلام. من امسال ارشد قبول شدم در رشته زبان مقطع ارشد، همسرم ۵ درصد جانبازه، اونطور که شنیدم میتونم از تخفیف شهریه ۳۰ درصدی برخوردار بشم، آیا صحت داره؟ و دوم اینکه میتونم از بدو ورود از وام دانشجویی استفاده کنم؟ ممنون

    • تا جایی که اطلاع دارم در پیام نور برای ایثارگران و جانبازان تخفیف شهریه ندارد ولی با مراجعه به بنیاد می تونید مطمئن بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *