اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
ارشد فراگیر 98
ارشد فراگیر 98

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 98 | جزئیات آزمون فراگیر

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 98 | جزئیات آزمون فراگیر نوبت بیستم

رقابت ۶۵ هزار داوطلب آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور : آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ ( ارشد فراگیر 98 ) روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار شد.

نوبت بیستم آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار شد. از این تعداد ۳۴ هزار و ۶۶۶ داوطلب زن و ۳۱ هزار و ۱۰۴ داوطلب مرد هستند.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ آغاز شد و آزمون در ۸۰ حوزه امتحانی برگزار شده است.

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 98 | جزئیات آزمون فراگیر
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 98 | جزئیات آزمون فراگیر

در این آزمون برای پاسخ های غلط نمره منفی منظور نخواهد شد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ های آن سوال غلط محسوب می شود و به آن سوال نمره و یا امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

دفترچه سوالات کلیه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه دارای تنوع بوده و در انواع E ،D و F تولید شده اند.

داوطلبان باید در روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه ۹۸ نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 98 و تعداد پذیرش آزمون

دکتر محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور درخصوص زمان اعلام نتایج این آزمون گفت: انتظار داریم نتایج این آزمون در اوایل بهمن اعلام شود و ۲۷ هزار پذیرفته شده در این آزمون بتوانند در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری، تحصیل خود را در این مقطع شروع کنند.

مقایسه تعداد شرکت کنندگان 3 دوره اخیر آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت های هجدهم و نوزدهم و بیستم

🔴 تعداد ثبت نامی دوره هجدهم : 56304 نفر
👈 گفتنی است، آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد نوبت هجدهم از مجموع ۵۶ هزار و ۳۰۴ داوطلب ثبت نام کننده،‌ تعداد ۴۰ هزار و ۶۱۷ داوطلب معادل ۷۲٫۴ درصد داوطلبان در جلسه آزمون حاضر شدند.

🔴 تعداد ثبت نامی دوره نوزدهم : 52502 نفر
👈 آزمون فراگیر دوره نوزدهم با حضور ۵۲ هزار و ۵۰۲ داوطلب که از این تعداد ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند، برگزار می شود.

🔴 تعداد ثبت نامی دوره بیستم : 65770 نفر
👈 آزمون فراگیر دوره بیستم با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار می شود. از این تعداد ۳۴ هزار و ۶۶۶ داوطلب زن و ۳۱ هزار و ۱۰۴ داوطلب مرد هستند.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *