اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
امتحانات پیام نور
امتحانات پیام نور

برگزاری حدود ۶۰۵ هزار نفر آزمون الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

برگزاری حدود ۶۰۵ هزار نفر آزمون الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر ۶۰۴ هزار و ۱۹۶ نفر آزمون الکترونیکی در ۵۰۷ مرکز داخل و خارج از کشور دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

محمدرضا زمانی امروز در حاشیه جلسه هیات رئیسه با عنوان اینکه آزمون های دانشگاه پیام نور در نهایت دقت و با حفظ امنیت خاطر دانشجویان برگزار می شود، افزود: در نیمسال جاری، ۲ میلیون و  ۸۸۹ هزار نفر آزمون برای ۳۹۱ هزار و ۳۹۶ نفر دانشجو در ۴۸۴ مرکز داخل کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۴ هزار و ۱۹۶ نفر آزمون الکترونیکی در ۵۰۷ مرکز داخل و خارج از کشور دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

برگزاری حدود ۶۰۵ هزار نفر آزمون الکترونیکی در دانشگاه پیام نور
برگزاری حدود ۶۰۵ هزار نفر آزمون الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به روند رو به رشد دو سال اخیر دانشگاه در افزایش سهم آزمون های الکترونیک خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در رویکردی جدید به دنبال تقویت زیرساخت های الکترونیکی برای برگزاری آزمون های آنلاین و الکترونیکی با هدف تبیین مدیریت سبز، حذف کاغذ و حفظ محیط زیست است که در این زمینه نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته است و در این نیمسال۲۴ درصد آزمون های پایان ترم دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: آزمون پایان نیمسال اول ۹۸-۹۹ دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز و تا ۲۴ دی طبق برنامه زمان بندی، به صورت متمرکز و همزمان در داخل و خارج از کشور ادامه دارد.

ضرورت نظارت دقیق و رصد مستمر برگزاری آزمون های پیام نور

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور، نظارت دقیق و رصد مستمر فرآیند برگزاری امتحانات را از وظایف اصلی و مهم مدیران استانی این دانشگاه برشمرد.

مجید ضماهنی ضمن بازدید از اجرای امتحانات خاطرنشان کرد: همکاران ما در مدیریت های نظارت و ارزیابی استانی که عموماً از یک ماه قبل، بر روند فعالیت های آزمونی استان ها کنترل و اشراف داشته اند از نخستین روز اجرای آزمون ها با حضور پررنگ، اثربخش، متعهدانه و حرفه ای خود در مراکز و واحدهای سراسر کشور به بررسی دقیق و تحلیلی سازوکارهای اجرایی و پشتیبانی امتحانات پرداخته و قوت ها و ضعف ها را منعکس کرده اند.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی مدیران نظارت و ارزیابی استانی از مراکز و واحدهای استان خود تا آخرین روز برگزاری امتحانات با قوّت ادامه خواهد داشت، افزود: دانشجویان و اساتید  در ۳۱ استان کشور می توانند از ظرفیت حضور این مدیران در مراکز و واحدها استفاده کرده و پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات ارزنده خود را در همه موضوعات مرتبط با امور آموزشی، پژوهشی، اداری، مالی و فرهنگی بی واسطه با مدیران نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی درمیان بگذارند.

وی ابراز امیدواری کرد: دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده قطعاً موجبات کیفیت بخشی بیشتر را فراهم خواهد ساخت.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *