اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
ارشد فراگیر 98
ارشد فراگیر 98

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت بیستم (بهمن سال 98) پیام نور اعلام شد

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت بیستم (بهمن سال 98) پیام نور اعلام شد

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت بیستم پذیرش بهمن 98 : اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد روز شه شنبه 1 بهمن ماه اعلام شد.

به اطلاع آن ‌دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد بهمن ماه سال 1398 (نوبت بیستم) دانشگاه پیام نور شرکت نموده اند، می‌رساند اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله امروز سه‌شنبه مورخ 98/11/1 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام گردید.

اطلاع از زمان ثبت نام و مدارک اعلام شده

لذا از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار می‌گیرند دعوت می‌شود، با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به‌طور همزمان با اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی دانشگاه پیام نور و کسب ‌اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته‌محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام به نشانی مشخص شده مراجعه نمایند.

جهت مشاهده نتیجه آزمون بروی این لینک کلیک کنید

رقابت ۶۵ هزار داوطلب آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور : آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ ( ارشد فراگیر 98 ) روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار شد.

نوبت بیستم آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار شد. از این تعداد ۳۴ هزار و ۶۶۶ داوطلب زن و ۳۱ هزار و ۱۰۴ داوطلب مرد هستند.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ آغاز شد و آزمون در ۸۰ حوزه امتحانی برگزار شده است.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت بیستم (بهمن سال 98) پیام نور اعلام شد
نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت بیستم (بهمن سال 98) پیام نور اعلام شد

 مقایسه تعداد شرکت کننده آزمون های دوره هجدهم و نوزدهم و بیستم

🔴 تعداد ثبت نامی دوره هجدهم : 56304 نفر
👈 گفتنی است، آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد نوبت هجدهم از مجموع ۵۶ هزار و ۳۰۴ داوطلب ثبت نام کننده،‌ تعداد ۴۰ هزار و ۶۱۷ داوطلب معادل ۷۲٫۴ درصد داوطلبان در جلسه آزمون حاضر شدند.

🔴 تعداد ثبت نامی دوره نوزدهم : 52502 نفر
👈 آزمون فراگیر دوره نوزدهم با حضور ۵۲ هزار و ۵۰۲ داوطلب که از این تعداد ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند، برگزار می شود.

🔴 تعداد ثبت نامی دوره بیستم : 65770 نفر
👈 آزمون فراگیر دوره بیستم با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار می شود. از این تعداد ۳۴ هزار و ۶۶۶ داوطلب زن و ۳۱ هزار و ۱۰۴ داوطلب مرد هستند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی ( دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نوربهمن ماه سال1398 (نوبت بیستم)

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1398 (نوبت بیستم) اعلام گردیده، از آنها دعوت می‌نماید ضمن مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاه پیام نور و آگاهی از تاریخ و نحوه ثبت نام در کد رشته قبولی در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مراکز مربوط مراجعه نمایند.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام: 

1- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو برگ)

2- اصل و تصویر کارت ملی.

3- 6 قطعه عکس 4×3 جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری و پشت نویسی شده.

4- اصل و تصویر مدرک تحصیلی.

5- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره 1: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد.

«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی شورای عالی انقلاب فرهنگی  می‌باشد.»

تبصره2: بر اساس مصوبه شماره 368 مورخ 74/11/03 شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمی که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و مشهد  دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل نمایند.

6- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

یادآوری مهم برای کلیه پذیرفته‌شدگان: 

لازم به ذکر است کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام خود می‌توانند از روز دوشنبه مورخ 98/11/07 به سایت اینترنتی دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.ac.ir  مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه بموقع برای ثبت نام بمنزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می گردد.

در پایان لازم به توضیح است که کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون بر روی سایت این سازمان قابل مشاهده می باشد، لذا داوطلبان پس از رویت کارنامه نتیجه خود و در صورت هر گونه سوال می‌بایست منحصراً از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان اقدام نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *