اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تشکیل ستاد مهر | جهت تسهیل در ثبت نام | دانشجویان ورودی جدید

 دبیر ستاد مهر دانشگاه‌ پیام‌نور :برای استقبال و تسهیل در امر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود به دستور رئیس دانشگاه ستاد مهر تشکیل شد.

مقداد محمودی دبیر ستاد مهر دانشگاه پیام‌نور ضمن تبریک به تمام دانشجویان جدیدالورود، به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید هدف از تشکیل ستاد مهر را در راستای عینی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )در تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی به دانشجویان پیام نور و افزایش رضایتمندی فرزندان ایران اسلامی دانست.

وی از مهمترین دستاوردهای تشکیل ستاد مهر را ایجاد ارتباط دوسویه بین دانشجویان، دانشگاه و خانواده دانشجویان دانست و افزود: آشنایی با قوانین دانشگاه پیام نور ،آدرس مراکز و واحد ها ، آشنایی با آیین نامه ها و دستور العمل ها ، نحوه انتخاب واحد و آشنایی با سیستم گلستان و تدوین و اجرای برنامه یکپارچه استقبال از دانشجویان جدید الورود، انتشار جزوات و بروشورهای ویژه را
از دیگر اولویت های مهم این ستاد داست.

وی افزود: جلسات ستاد مهر به طور مستمر با حضور کلیه اعضا تشکیل می‌شود و گزارش عملکرد این ستاد به اطلاع ریاست عالی دانشگاه دکتر زیاری می‌رسد.

محمودی گفت: تشکیل ستاد مهر در استانها نیز با فوریت به روسای استانی ابلاغ شده است.

دبیر ستاد مهر دانشگاه پیام‌نور اظهار داشت: سامانه پیام کوتاه 10000022442053 در جهت پاسخ‌گویی به سؤالات دانشجویان فعال است.

محمودی از اهمیت ویژه رئیس دانشگاه پیام نور بر تشکیل ستاد مهر و حل مشکلات دانشجویان قبل از شروع سال تحصیلی تاکید کرد و گفت : انتخاب قائم مقام دانشگاه ،معاونان آموزشی و فرهنگی و دانشجویی و رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در این ستاد ،از توجه ویژه دکتر زیاری به این ستاد دانست.

گفتنی است دکتر زیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور طی احکام جداگانه دکتر سعید حسامی قائم مقام دانشگاه را به عنوان رئیس و مهندس مقداد محمودی را به عنوان دبیر ستاد و دکتر معتمدی، دکتر اژدر ، دکتر ابراهیم‌پور و حجه الاسلام کمالی را به عنوان اعضای گروه ستاد مهر منصوب کرد.

 

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : وب سایت همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. باسلام میخواستم بدونم بدون ازمون هم میشه در کارشناسی ارشد ثبت نام کرد؟چون نوشته بودید فراگیر…اگه میشه راهنمایی کنید..ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *