نماد سایت همیشه آنلاین

افزودن رشته های جدید ارشد فراگیر | هشدار جدید پیام نور

افزودن رشته های جدید ارشد فراگیر

افزودن رشته های جدید ارشد فراگیر

افزودن رشته های جدید ارشد فراگیر – زیاری ریس دانشگاه پیام نور

 : رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از افزایش 3 رشته جدید به مقطع کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه نیوز: بهنوش سلیم بهرامی درباره اسامی این رشته ها گفت: رشته مهندسی عمران گرایش سازه در مرکز تهران شمال، رشته مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت در مرکز کرج و رشته مدیریت ورزش گرایش مدیریت رسانه های ورزشی در مرکز کرج دانشگاه پیام نور به تازگی از سوی دفتر شورای گسترش وزارت علوم مجوز گرفت.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش در هر کدام از این رشته ها برای پذیرش دختر و پسر، 20 نفر اعلام شده است.

به گزارش مهر، ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور تا شنبه 22 مهرماه در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ادامه دارد.

دکتر حمید قاسمی :رشته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه های ورزشی برای نخستین بار در ایران در دانشگاه پیام نور البرز راه‌ اندازی شد.

به گزارش خبر نگار دانشگاه نیوز: مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر گفت: رشته مدیریت ورزشی یکی از رشته های جوان در دنیا است و رشته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه های ورزشی یکی از زیر مجموعه های این رشته بسیار پرمخاطب در سطح دنیا است که به تربیت نیروهای متخصص برای فعالیت در رسانه‌های ورزشی و مدیریت موثر آن می‌پردازد.

 قاسمی افزود:ایجاد این رشته در ایران در راستای گسترش کیفیت و کمیت رسانه های ورزشی بسیار موثر خواهد بود

وی گفت: علاقه مندان به تحصیل در این رشته می توانند از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای بهمن ماه در سال تحصیلی 92-91 و همچنین نظام کنکور سراسری برای مهر ماه سال آینده به منظور ورود به دوره کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی اقدام نمایند.

 قاسمی افزود: با توجه به کثرت خبر نگاران ورزشی در ایران و حجم گسترده فعالیت آنها نیاز به این چنین رشته ای درایران بسار احساس می شد، و پیام نور این افتخار را به خود اختصاص داد تا رشته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه های ورزشی برای نخستین بار در ایران در دانشگاه پیام نور البرز راه‌ اندازی کند

وی از توجه ویژه رئیس دانشگاه پیام نور به خبر نگاران اشاره کرد و گفت : مدیر کل برنامه ریزی درسی دانشگاه پیام نور و رئیس دانشگاه پیام نور البرز و دکتر ابوالفضل فراهانی از جمله کسانی بودند که پس از موافقت رئیس دانشگاه دکتر زیاری باپیگیری های مکرر و به جد خود از شورای گسترش عالی موفق به اخذ مجوز راه اندازی این رشته شدند.

رسانه های ورزشی

هشدار جدید به داوطلبان دوره فراگیر

رئیس دانشگاه پیام نور :بر خلاف تبلیغ برخی از موسسات غیر مجاز کاردانشی ها و فنی حرفه ای ها نمی توانند در آزمون فراگیر  شرکت کنند.

دکتر زیاری در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه نیوز گفت: دربرخی از دفترچه های آمادگی فراگیر دانشگاه پیام نور که برای تشویش افکار عمومی آرم تایید از وزارت علوم را دارند از فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانشی ها نیز دعوت شده است تا در کلاسهای  آمادگی دانشگاه پیام نور شرکت کنند و این بر خلاف آیین نامه های وزارت علوم است

دکتر زیاری گفت: داوطبانی که قصد شرکت در دوره های فراگیر را دارند باید حتما  دفترچه را از سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org  که مورد تایید دانشگاه پیام نور است  دانلود و مطالعه کنند

وی خطاب به داوطلبان گفت : مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت نام در دوره دانشپذیری پیام نور طبق آیین نامه وزارت علوم  دا رابون مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم ، پیش دانشگاهی نظام جدید، کاردانی مورد تایید از آموزش و پرورش یا وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یاوزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ، همچنین دارندگان سایر مدارک متوسطه  تحصیلی اعم از هنرستان و دانشسراهایی که مدت آموزش متوسط آنها 4 سال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم برخی تبلیغات،دانشگاه پیام نور هیچ نوع ورودی بدون کنکور و آزمون ندارد.

زیاری  گفت:برخی از این موسسات غیر مجاز با بیان اینکه داوطلبان صرف حضور در این کلاسها و کسب  نمره قبولی دانشجوی دانشگاه پیام  نور می شوند با دریافت مبالغ  بالا  موجب تشویش افکار داوطلبان شده اند.

وی با اشاره به انتخاب سوالات آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور از کتب درسی معرفی شده گفت :حضور در کلاسها برای داوطلبان دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور اجباری نیست و اگر داوطلبی کل کتابهای معرفی شده در دفترچه رابه دقت مطالعه کند در آزمون موفق خواهند شد.

هیچ الزامی برای ثبت نام در کلاسهای موسسات فراگیر نیست

مقداد محمودی خطاب به داوطلبان گفت:داوطلبان ثبت نام در دوره های فراگیر صرفا از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند  و به تبلیغات موسسات غیر مجاز توجه نکنند.

به گزارش دانشگاه نیوز” دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور ، با اشاره به آغاز ثبت نام دوره های فراگیر از روز چهارشنبه 12مهرماه اظهارداشت: دانشگاه پیام نور از دو طریق کنکور سراسری و دوره های فراگیر دانشجو پذیرش می کند که تنها تفاوت این دو شیوه،فقط منابع امتحانی کنکور آن است و هر دو توسط سازمان سنجش برگزار می شود  و پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش به دانشگاه پیام نور معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم برخی تبلیغات،دانشگاه پیام نور هیچ نوع ورودی بدون کنکور و آزمون ندارد.

محمودی گفت:برخی از این موسسات غیر مجاز با بیان اینکه داوطلبان صرف حضور در این کلاسها و کسب  نمره قبولی دانشجوی دانشگاه پیام  نور می شوند با دریافت مبالغ  بالا  موجب تشویش افکار داوطلبان شده اند.

وی با اشاره به انتخاب سوالات آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور از کتب درسی معرفی شده گفت :حضور در کلاسها برای داوطلبان دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور اجباری نیست و اگر داوطلبی کل کتابهای معرفی شده در دفترچه رابه دقت مطالعه کند در آزمون موفق خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار،با یکبار آزمون برای دو نوبت بهمن 91 ومهر92 دانشجو پذیرش می شود.

وی در  پاسخ به سوالات بر خی از داوطلبان در خصوص مدرک تحصیلی دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: نوع ورودی داوطلب در مدرک تحصیلی وی درج نمی شود ومدرک دوره های فراگیر ارزش استخدامی و ادامه تحصیل درداخل وخارج از کشور دارد.

وی درباره تبلیغات موسسات فراگیر در سطح شهر نیز اظهارداشت: داوطلبان هیچ الزامی برای ثبت نام در این موسسات ندارند و صرفاَ برای ثبت نام می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.این موسسات کلاس های آمادگی کنکور هستند و هیچ گونه وابستگی به دانشگاه پیام نور ندارند.

محمودی با اشاره به اینکه  شرط ورود به دانشگاه پیام نور شرکت در کنکور سازمان سنجش و قبولی در آن است نه شرکت در کلاسهای موسسات فراگیر گفت: تایید این موسسات کار وزارت علوم است و هیچ ارتباطی با دانشگاه پیام نور ندارند لذا داوطلبان باید به سایت وزارت علوم  مراجعه کنند.

افزودن رشته های جدید ارشد فراگیر

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل