نماد سایت همیشه آنلاین

پذیرش صد در صد داوطلبان آزمون پیام نور | زمان اعلام نتایج

پذیرش صد در صد داوطلبان آزمون پیام نور

پذیرش صد در صد داوطلبان آزمون پیام نور : رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اعلام نتایج آزمون فراگیر پیام نور در هفته اول بهمن ماه گفت: به اندازه پذیرش صد در صد داوطلبان ظرفیت داریم.     

پذیرش صد در صد داوطلبان آزمون پیام نور – زیاری ریس دانشگاه پیام نور

حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: امسال مطابق سال‌های گذشته آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در تمام استانها در یک روز برگزار می‌شود به طوری که آزمون مقطع کارشناسی در نوبت صبح و آزمون کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد بعدازظهر است.

وی افزود:‌ در آزمون امسال 130هزار داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد شرکت کردند و داوطلبان آزمون پیام نور در مقطع کارشناسی 120 هزار نفر هستند.

زیاری ادامه داد: همچنین 44 هزار نفر داوطلب در مقطع کارشناسی ناپیوسته آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده‌اند.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی پیوسته در 9هزار رشته محل و آزمون مقطع کارشناسی ارشد در 1320 رشته محل برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در آزمون دوره‌های فراگیر کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام‌نور ۷هزار و ۱۷۷ داوطلب ثبت‌ نام کرده‌اند که از این تعداد ۴ هزار و ۱۵۲ داوطلب زن و ۳ هزار و ۲۵ داوطلب مرد هستند.

در آزمون دوره‌های کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز ۱۲۰ هزار و ۴۹۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۱ هزار و ۳۹۴ داوطلب زن و ۵۹ هزار و ۱۰۲ داوطلب مرد هستند.

در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز ۱۱۱ هزار و ۸۶۸ داوطلب ثبت‌ نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۹۳۱ داوطلب زن و ۶۱ هزار و ۹۳۷ داوطلب مرد هستند.

* امکان پذیرش صد در صدی داوطلبان آزمون پیام نور

زیاری گفت: می‌توانیم به اندازه تمام شرکت‌کنندگان در آزمون فراگیر پیام نور ظرفیت داشته باشیم. پذیرش بر اساس حداقل نمره و ظرفیت رشته محل صورت می‌گیرد. ممکن است برخی داوطلبان حداقل نمره را نیز کسب نکرده باشند و یا رشته محلی را با تراکم داوطلب زیاد انتخاب کنند که امکان پذیرش این داوطلبان وجود ندارد.

پذیرش دانشجو از طریق آزمون‌های مذکور برای دو نوبت تحصیلی نیمسال دوم  ۹۲-۹۱ و نیمسال اول ۹۳-۹۲ خواهد بود.

دانشجویانی که در بهمن‌ماه سال ۹۱ فارغ التحصیل می‌شوند از نیمسال دوم سال تحصیلی۹۱-۹۲ می‌توانند تحصیل خود را آغاز کنند.

داوطلبان و بازدید کنندگان وب سایت همیشه آنلاین جهت تبادل نظر در مورد آزمون می توانند در بخش نظرات همین مطلب به تبادل نظر بپردازند

برای دانلود سوالات رشته مورد نظر خود به فروشگاه سایت مراجعه فرمایید

لینک فروشگاه سایت (کلیک کنید)

توجه: تقریبا 60% سوالات رشته های مختلف وارد فروشگاه شده و بقیه آن در حال وارد شدن است

 

 

نمونه کارنامه های ارشد فراگیر دوره قبل دی ماه 90 (کلیک کنید)

 

 

منبع : دانشگاه نیوز وابسته به پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل