نماد سایت همیشه آنلاین

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید قبولی کنکور فراگیر 91

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید قبولشده در آزمون های فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه پیام نور

دستورالعمل ثبت نام ورودی های جدید : از امروز صبح ثبت نام ورودی های جدید سال 91 شروع شد و توجه به برخی از نکات بسیار ضرروی است

ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان ورودی جدید که از طریق آزمون فراگیر در مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای نیمسال بهمن سال تحصیلی 91-92 در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند از امروز 23 بهمن آغاز و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت

این دسته از پذیرفته شدگان نیاز به مراجعه حضوری به مراکز دانشگاه پیام نور ندارند و باید ثبت نام و ارائه مدارک خود را به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام دهند.

لازم به ذکر است ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی مهر 92 در تاریخ 14 شهریور انجام می شود

قبل از هر توضیح باید خدمت شما عرض کنیم ثبت نام از طریق وب سایت سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود که حتما با مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer وارد این سیستم شوید در غیر اینصورت نمی توانید وارد سیستم شده یا احیانا مشکلاتی برای شما ایجاد خواهد شد

نکته بسیار مهم : در صورتیکه مدارک ارسالی با اصل مدارک در زمان مراجعه حضوری و تحویل مدارک ناقص یا دارای تناقض باشد ، قبولی شما در دانشگاه پیام نور ملغی می شود . توجه داشته باشید تا زمان تحویل مدارک (با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش غیر حضوری ) شما دانشجو قطعی دانشگاه محسوب نمی شوید. مسئولیت تناقض و کسری مدارک تا زمان تحویل بعهده شخص پذیرفته شده می باشد .

خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

ب) انتخاب واحد و دریافت “گزارش 101 ”

ج) مراجعه حضوری مطابق با تاریخ ثبت شده در” گزارش 260″

د) پرداخت شهریه مطابق با “گزارش 101”

1- پذیرفته شدگان هر سه مقطع کارشناسی ارشد / کارشناسی / کارشناسی ناپیوسته با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوید.

شناسه کاربری: شماره داوطلبیu912 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)

مثال : شناسه کاربری: u9128703070

گذرواژه :0611111111

2- ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته نیز فعال گردید.

3-از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

تذکر : حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

4-بعد از 24 ساعت مجدداً به سیستم مراجعه (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه می گردد لازم به ذکر است شماره دانشجویی از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش 260 قابل مشاهده میباشد) .(حداکثر تعدادواحد انتخابی دانشجویان کارشناسی 17 واحد و کارشناسی ارشد 14 واحد و حداقل واحد انتخابی 5 واحد می باشد.)جهت انتخاب واحد از مسیر زیر اقدام نمائید.

ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> “ثبت نام اصلی”

5-جهت سهولت در انتخاب دروس در هنگام انتخاب واحد به پورتال اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.pnu.ac.ir مراجعه و سرفصل دروس رشته خود را مشاهده نمایید . در هنگام اخذ درس رعایت روابط دروس ( روابط پیش نیازی و هم نیازی دروس ) الزامی است .

6- بعد از انجام مراحل فوق با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش اینترنتی جهت تحویل مدارکبه مرکز پذیرش خود مراجعه نمایید.

7- شایان ذکر است تاریخ و ساعت تشکیل کلاس در گزارش 101 ” نتیجه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجو” (که پس از پذیرش دانشجوتوسط مراکز و انتخاب واحد در دسترس قرار می گیرد)و همچنین سایت های اطلاع رسانی مراکز درج گردیده است .

اطلاعات تکمیلی درباره ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی کارشناسی ارشد فراگیر:

1_ ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 از تاریخ 23/11/91 لغایت 30/11/91
2_ ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال اول 93-92 از تاریخ 14/6/92 لغایت 18/6/92

نکته مهم: تاریخ های این دستور العمل برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 می باشد

دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

2 _ دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 12 می باشد در نیمسال دوم 92-91 اخذ نمایند.در صورت عدم قبولی در نیمسال دوم ؛دانشجو باید دروس فوق را در نیمسالهای بعدی بگذراند.

تذکر: دروس مردودی دانشپذیری پس از قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد .

نکته مهم: اخذ دروس دانش پذیری بصورت خودخوان بلا مانع است.

نکته مهم:درصورتی که رشته کارشناسی با رشته کارشناسی ارشد قبولی همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مربوطه؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد باید دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد . )

3_ ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1 پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم و همچنین در سایت اطلاع رسانی دانشگاه http://pnu.ac.ir موجود می باشد.

3-2 پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود . لازم است دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4_ با عنایت به لزوم بررسی فایل های ثبت شده و تشکیل پرونده حضوری لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدها نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری ، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس، طبقه و شماره تلفن اعلام شده درسامانه گلستان اقدام نمایند.ضمناً تاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 16/1/92 لغایت 31/2/92 می باشد.

5_ باتوجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد ضروری است در هنگام ثبت نام حضوری چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم ومدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام ؛ مراتب بصورت محرمانه به مرکز آزمون دانشگاه اعلام گردد.

6_ افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی به عنوان دانشجو پذیرفته شده اند اعم از کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور و همسر و فرزندان آنها و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همسر و فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به آن وهمچنین کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی سازمانهای طرف قرار داد با دانشگاه( با توجه به جدول شماره 7 صفحه87 دفترچه راهنما) و همچنین ایثارگران، جهادگران و رزمندگان ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانهای یاد شده و تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

7_ کارمندان استان ، مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

8_ اتباع خارجی پذیرفته شده می بایست کلیه شرایط ذکر شده در بند (د) مندرج در صفحه 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و نیز شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان اتباع سال 91 را دارا باشند.

9_ پذیرفته شدگان ذکور از نظر مقررات نظام وظیفه بایستی با توجه به بند ج و تبصره های مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام، مدرکی متناسب با وضعیت نظام وظیفه خود ارائه دهند.

نکته بسیار مهم : خواهشمند است در مورد مشکلات سیستم گلستان سوالی مطرح ننمایید چون هیچگونه اطلاع یا دسترسی نداریم و باید با خود دانشگاه و سیستم پشتیبانی تماس داشته باشید

روش فعال نمودن منوی ثبت نام که توسط یکی از کاربران فعال سایت برایمان ارسال شده است

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر بروی آن کلیک نمایید

فعالسازی منوی ثبت نام

منبع : وب سایت جامع گلستان

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل