اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تحصیل رایگان دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد

زمان ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر 92 | ظرفیت‌دوره دکتری دانشگاه پیام نور

زمان ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر 92 

زمان ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر 92
زمان ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر 92

دل‌افکار در نشستی مطبوعاتی در خصوص ظرفیت دانشگاه پیام‌نور برای دوره دکتری، گفت: برای هر رشته محل مقطع دکتری، پنج نفر ظرفیت در نظر گرفته شده که البته این ظرفیت‌ها نیز باید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی تایید شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور دارای 3200 عضو هیات علمی تمام وقت است، گفت: حدود 800 نفر از این اعضا، استادیار به بالا و بقیه مربی هستند، درواقع یک چهارم اعضای هیات علمی پیام‌نور، استادیار به بالا هستند.

دل‌افکار در خصوص اعضای هیات علمی مدعو دانشگاه پیام نور، اظهارکرد: در حال حاضر بین 35 تا 40 هزار نفر عضو هیات علمی مدعو در سراسر کشور داریم، همچنین استان‌ها نیز می‌توانند بر اساس نیاز خود، حق‌التدریس مدعو را از طریق کمیته جذب مدرسین مدعو خود جذب کنند.

وی در خصوص دور بعدی آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آزمون امسال هم برای بهمن ماه و هم مهر ماه سال آینده پذیرش انجام شده است، فرآیند ثبت‌نام آزمون‌ دوره‌های فراگیر سال آینده در آذر ماه خواهد بود.

همچنین طبق تقویم آزمون ها در سایت سنجش زمان ثبت نام آزمون های فراگیر در مهرماه اعلام نموده است

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور، از تحصیل رایگان کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر حافظ کل قرآن در کلیه مقاطع دانشگاه پیام نور خبر داد.

زمان ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر 92

همچنین در رابطه با پذیرش دکترا 92 پیام نور بخوانید :

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در دکتری 92 این دانشگاه گفت: در پذیرش بدون آزمون بهمن 91، 58 هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب شدند.

علیرضا دل افکار صبح امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فناوری قابل تجاری سازی استادان و دانشجویان پیام نور در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت اعلام شده برای کنکور دکترای 92 مطابق ظرفیت سال گذشته دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه برای پذیرش 92، در هر رشته محل پذیرش 5 دانشجوی دکترا را پیشنهاد کرده است.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

5 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید-من در آزمون فراگیرامسال-مهر92 قبول شدم میخواستم بدونم کی باید برم ثبت نام کنم؟ممنون

  2. با سلام
    ببخشید منظور همان مهر ماه ثبت نام و آذر ماه آزمون برگزار می گردد یا چیز دیگری است .
    با تشکر از مدیر محترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *