نماد سایت همیشه آنلاین

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها
نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها : رییس دانشگاه پیام‌نور، گفت: نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اهداف بلند و بزرگی است که در رشد و تعالی کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

دکتر حسن زیاری در دیدار با معاونان، اعضای هیات علمی و کارکنان در سال جدید، گفت: نامگذاری سال‌ها به این معنا نیست که محوریت اهداف خود در سال‌های گذشته را فراموش کنیم، چرا که در سال جدید باید علاوه بر حماسه اقتصادی در صحنه‌های سیاسی و انتخاباتی پرشورتر از سال گذشته حضور یابیم.

وی افزود: سال 91 با تمامی فراز و نشیب‌هایش سالی پربرکت همراه با پیشرفت‌های موفق در عرصه‌های مختلف علمی بود و این پیشرفت‌ها در حدی بود که دشمنان تاب تحمل آن را نداشته و بر فشارهای خود در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و … افزودند.

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه سال 91 برای دانشگاه پیام نور سختی‌هایی را به همراه داشت، تصریح کرد: اما در کنار آن برکات بسیار خوبی هم نصیب این دانشگاه شد، که در این راستا می‌توان به بسترسازی ایجاد امکانات رشته‌های ارشد و دکتری، تجهیز و ساماندهی مراکز آموزشی، به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی و پیشرفت‌های علمی این دانشگاه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به تلاش‌های همکارانم در دانشگاه پیام نور نمره بالای 19 می‌دهم، اظهارکرد: تلاش و همت شبانه‌روزی تمامی کارکنان پیام‌نور موجبات توفیقات روز افزون این دانشگاه را فراهم کرده است، که امیدواریم در سال 92 با حضور گسترده‌تر، پیشرفت‌های بیشتری را رقم بزنیم.

منبع : ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل