اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

شرایط درخواست برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور اعلام شد

برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور
برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور

برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور

تمام مؤسسات آموزش عالی آزاد که دارای مجوز قطعی هستند، می توانند نسبت به ارسال درخواست برگزاری دوره های آمادگی آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور و آمادگی آزمون سایر دانشگاه ها اقدام کنند.

علی معصومیان – رئیس مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه علمی کاربردی، طی بخشنامه ای به تمام مؤسسات آموزش عالی آزاد اعلام کرد: کلیه مؤسسات آموزش عالی آزاد که دارای مجوز قطعی هستند، می توانند با درج و تکمیل اطلاعات شناسنامه ای در سامانه جامع مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص (hctc) ، حداکثر تا پایان خرداد ماه سال 1392 نسبت به ارسال درخواست برگزاری دوره های آمادگی آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور و آمادگی آزمون سایر دانشگاه ها ، در سامانه مذکور اقدام نمایند. وی یادآور شد: به درخواست هایی که پس از تاریخ فوق ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مؤسساتی که تاکنون نام کاربری دریافت نکرده اند، جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور به واحدهای استانی ذیربط مراجعه کنند.

معرفی موسسات غیرمجاز برگزارکننده دوره‌های فراگیر به مقامات قضایی

مجریان و موسسات غیرقانونی و غیرمجاز که در زمینه دوره­‌های آموزشی کوتاه­ مدت، آمادگی کنکور و فراگیر پیام­ نور فعالیت دارند، به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش پرتال اخبار ژیام نور ، علی معصومیان – رئیس مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه علمی‌کاربردی با اعلام این خبر، افزود: مجریان و موسسات غیرقانونی و غیرمجاز که در زمینه دوره­‌های آموزشی کوتاه­ مدت، آمادگی کنکور و فراگیر پیام ­نور فعالیت دارند، به مقامات قضایی معرفی خواهند شد و مجوز مؤسسات آموزش عالی آزاد در صورت تخلف باطل خواهد شد.

وی گفت: به تمام مؤسسات آموزش عالی آزاد اعلام می­ شود که اجرای دوره­‌های کوتاه­ مدت فاقد مجوز، اخذ شهریه غیرمصوب و تبلیغات مغایر، مشمول تخلفات است و نسبت به متخلفین اقدام بازدارنده اعمال خواهد شد.

به گفته معصومیان، مؤسسات آموزش عالی آزاد می‌توانند نسبت به شناسایی و معرفی مجریان فاقد مجوز به مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص اقدام و همکاری لازم را در این خصوص بعمل آورند.

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. سلام علیکم

    با عرض ادب و احترام برای گرفتن مجور برای برگزاری کلاس های پیام نور باید به کجا مراجعه کنم

    • به مرکز آموزش عالی آزاد و خاص زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنید یا به وزارت علوم و تحقیقات

  2. آیا برای دوره فراگیر ارشد پیام نوررشته های مدیریت ، منابع درسی همان منابع قبلی می باشد یا قابل تغییر است ؟

    • برخی از رشته ها در دوره های قبل تغییراتی داشته است احتمال تغییر ضعیف است ولی نمیشه به قطع گفت تغییر نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *