اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور عسلویه

راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی ارشد در پیام نور عسلویه 

راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی ارشد در پیام نور عسلویه
راه‌اندازی 4 رشته جدید کارشناسی ارشد در پیام نور عسلویه

فرماندار عسلویه از راه‌اندازی چهار رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی ظهر امروز در نشست مسئولان با تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: تبیین اندیشه امام راحل برای نسل امروز امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید مورد تاکید قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی اندیشیده شده و به فضل خدا بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان و شادی دوستداران نظام خواهیم بود.

محمودی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش مراکز علمی و دانشگاهی در منطقه تصریح کرد: عسلویه از مناطق مهم اقتصادی و صنعتی است و با توسعه مراکز آموزش عالی در این منطقه باید نسبت به تربیت نیروهای کاری اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور عسلویه تلاش خوبی برای کیفیت‌بخشی به رشته‌های تحصیلی مختلف داشته و این امر باید تداوم یابد.

فرماندار عسلویه از راه‌اندازی چهار رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور عسلویه خبر داد و گفت: با تلاش انجام گرفته چهار رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشگاه راه‌اندازی شده که انتظار داریم مورد استقبال جوانان علاقمند قرار گیرد.

محمودی بیان کرد: سه رشته فنی و یک رشته علوم انسانی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شده که از بهمن ماه دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: در راستای تقویت زیرساخت‌های علمی و فرهنگی و تقویت بنیه علمی جوانان از همه امکانات موجود برای رشد و توسعه مراکز آموزش عالی بهره می‌بریم.

منبع : خبرگزاری فارس

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    اگر بخواهم آمار شرکت کنندگان در دوره کارشناسی ارشد را به تفکیک رشته داشته باشم چه راهنمایی می توانید بمن بکنید . مثلاً در رشته مدیریت منابع انسانی درآذر سال 91 چند نفر در آزمون شرکت نموده اند

    • این سوال برای داوطلبان جدید آزمون فراگیر از متداولترین سوالات است و باید بگوییم که متاسفانه چون این آمار یعنی به تفکیک رشته یا شهر هیچ وقت اعلام نمی شود در دسترس عموم نیست که بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *