اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
آزمون بدون کاغذ پیام نور

گسترش آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور از ترم آینده

گسترش آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور 

گسترش آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور
گسترش آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور
گسترش آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور : قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: ترم آینده 300 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور تحت آموزش الکترونیکی قرار می گیرند.

دکتر سعید حسامی در گفتگو با مهر گفت: کارهای بزرگی طی 3 الی 4 سال گذشته در دانشگاه پیام نور انجام شده است که یکی از مباحث مهم آن آموزش الکترونیکی است.

وی ادامه داد: از سه سال گذشته زیرساخت های آموزش الکترونکی در دانشگاه پیام نور آغاز شد و امیدواریم بتوانیم در کل واحدهای این دانشگاه در تمام کشور این زیرساخت ها را ایجاد کنیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: درحال حاضر 10 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه تحت آموزش الکترونیکی قرار دارند که ترم آینده تعداد دانشجویان به 300 هزار نفر خواهد رسید.

وی افزود: دانشگاه پیام نور بالغ بر یک میلیون دانشجو، 40 تا 50 هزار عضو هیات علمی مدعو، بالای چهار هزار عضوهیات علمی رسمی و بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در سراسر کشور دارد.

وی ادامه داد: از دیگر فرایندهایی که در دانشگاه پیام نور مکانیزه شده است سیستم تدوین کتاب است که با مکانیزه شدن آن متقاضیان می توانند درخواست خود را از سراسر کشور از طریق فراخوان شورای تدوین ارسال کنند. همچنین فرایند اداری مالی دانشگاه هم از دیگر فرایندهایی است که مکانیزه شده است.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. مطالب عالی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *