اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دکتر سیده بهنوش سلیم بهرامی

برگزاری 440 هزار آزمون ترم تابستان به صورت الکترونیکی در پیام نور

برگزاری 440 هزار آزمون ترم تابستان
برگزاری 440 هزار آزمون ترم تابستان

برگزاری 440 هزار آزمون ترم تابستان

از روز 27 مرداد ماه امتحانات پایان ترم تابستانی دانشگاه پیام نور آغاز و تا 6 شهریور ماه نیز ادامه دارد و بیش از 470 هزار نفر در این آزمونها شرکت کرده اند.

دکتر سلیم بهرامی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور اظهار داشت: امتحانات پایان ترم تابستان دانشگاه پیام نور از روز27 مرداد ماه آغاز شده و این امتحانات به صورت تماماً الکترونیکی است و به هیچ عنوان در این آزمون ها از کاغذ استفاده نمی‌شود.

وی گفت: 440 هزار نفر آزمون در این امتحانات تاکنون ثبت شده است و رضایت‌مندی دانشجویان از برگزاری آزمون به شیوه بدون کاغذ بسیار راضی بودند.

وی با بیان اینکه تمام داوطلبان می توانند پس از آزمون نمره خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند افزود: 95 درصد داوطلبان اعلام کرده اند که تمایل به دریافت نمرات خود پس از آزمون دارند که البته این موضوع کاملاً اختیاری است و بر حسب تمایل فرد انجام می شود.

برای نخستین بار در سراسر کشور دانشجویان دانشگاه پیام‌نور قبل از خروج از محل امتحان به وسیله سیستم الکترونیک نمره خود را دریافت می کنند.

دکتر سلیم بهرامی رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام‌نور، گفت: دانشجویان پیام‌نور در اقدامی غافلگیرانه نمرات امتحان خود را قبل از خروج از محل آزمون دریافت می کنند که البته این موضوع کاملاً اختیاری است و بر حسب تمایل فرد انجام می شود.

وی افزود: این سیستم الکترونیک که در امتحانات بدون کاغذ اجرایی می‌شود از سرعت بالایی در تصحیح نتایج امتحان برخوردار است و این عملکرد درتمام مقاطع اجرایی می‌شود و آمار دانشجویانی که با این شیوه نمرات خود را دریافت کرده‌اند رشد بیشتری خواهد داشت.

بهرامی با بیان اینکه این سیستم در تمام مراکز پیام‌نور اجرایی می‌شود، گفت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان تنها ارگانی که این امکان را دارد، آمادگی خود را برای هماهنگی با تمامی سازمان‌ها که نیازمند برگزاری آزمون بدون کاغذ هستند، اعلام می‌کند.

منبع : ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

3 دیدگاه

  1. سلام واقعا شهریه دوره های فراگیر کم شده؟؟به چه میزان؟هم ثابت و هم متغیر یا فقط متغیر؟برای ارشد م هست یا فقط مخصوص کارشناسی ها هستش با تشکر

    • بله شهریه دانشجویان فراگیر حدودا 15% کاهش داشته است ( برای همه مقاطع) هنوز جزئیات بیشتری منتشر نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *