نماد سایت همیشه آنلاین

تغییر روند نحوه انتخاب واحد و دریافت شهریه پیام نور

تغییر روند نحوه انتخاب واحد و دریافت شهریه پیام نور
تغییر روند نحوه انتخاب واحد و دریافت شهریه پیام نور

تغییر روند نحوه انتخاب واحد و دریافت شهریه پیام نور

دانشگاه پیام نور رویه نحوه انتخاب واحد و دریافت شهریه را تغییر داده است و دانشجویان پیام نور از این پس برای آنکه بتوانند انتخاب واحد کنند باید اول شهریه ثابت خود را پرداخت کنند. دانشگاه پیام نور تصمیمی را عملی کرده است که بنظر میرسد خیلی قبل تر باید آن را عملی و اطلاع رسانی میکرد.در ترم های قبل دانشجویان پیام نور شهریه خود را می توانستند حتی تا چند روز مانده به امتحانات پرداخت کنند اما از این نیمسال دانشجویان برای آنکه بتوانند انتخاب واحد کنند حتما باید اول شهریه ثابت را پرداخت کنند.

 کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت  و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

دلیل تفاوت 2000 تومانی شهریه در بخش های پرداخت الکترونیکی و عادی

دلیل تفاوت ۲۰۰۰ تومانی شهریه در دو بخش پرداخت الکترونیکی و عادی محاسبه نشدن مبلغ بیمه در پرداخت الکترونی می باشد.
اگه تفاوت بیش از این هست که باید دلیلش در بخش پرداخت الکترونی می باشد که ترم  تابستان (۳۹۱۳) به صورت پیشفرض می باشد که باید به نیمسال پاییز (۳۹۲۱) تغییر وضعیتش دهید تا مبلغ رو به صورت دقیق نمایش دهد.

دانشجویان عزیز اگر مبلغ شهریه در فرم واریز شهریه و پرداخت های الکترونیکی با هم متفاوت است ، مبلغ بیشتر را واریز کنید که بعد مبلغ اضافی در حساب شما باقی خواهد ماند و به صورت بستانکار خواهید بود که از مابقی شهریه شما کسر خواهد شد.

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا پس  از پرداخت شهریه نسبت  به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

همچنین به دلیل تغییر در تاریخ امتحانات برخی از دروس برای نیمسال اول ۹۳-۹۲ ، تاریخ انتخاب واحد که قبل از این از ۷ شهریور ماه اعلام شده بود، به ۹ شهریور ماه تغییر پیدا کرد.

 راهکار : به کلیه عزیزان توصیه می کنیم شهریه خود را اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک پرداخت کنند همچنین توجه داشته باشید اگر می خواهید اینترنتی واریز کنید مبلغ واریزی شما همان مبلغ گزارش ۱۶۳ باشد و اگر نیست خودتان مبلغ را تغییر دهید تا بدهی شما در سیستم صفر شود و سیستم زودتر برای شما باز شود

منبع : پیام نور نا و اخبار پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل